Producătorul Loja Fructelor a avut afaceri cu 20% mai mari din sucuri, anul trecut
Loja Fructelor, producătorul smuti-urilor și fresh-urilor Sloop, a raportat anul trecut vânzări cu aproximativ 20% mai mari pentru divizia de sucuri pe fondul creșterii pieței de profil, a declarat Melania Damian, Business Leader Loja Fructelor.
“Sperăm să păstrăm ritmul de creștere și să dezvoltăm mai departe o afacere care să fie profitabilă. Suntem prezenți în marii retaileri și ne dorim să penetrăm mai multe canale de dsitribuție, specializate în comercializarea produselor sănătoase”, a punctat Melania Damian.
Evoluția businessului din acest an va fi influențată și de faptul că oamenii devin tot mai educați și includ în regimul lor alimentar diverse produse sănătoase, fără zahăr sau aditivi, fără grăsimi hidrogenate, cât mai puțin procesate.
Brandul Sloop a fost lansat pe piața din România în 2013. Compania Loja Fructelor a raportat în 2017 o cifră de afaceri de 4,37 milioane de lei și pierderi de 747.254 lei, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanțe.