Crisis Management. Shifting strategies in approaching consumers
11 iunie 2020
|
Progresiv Online Events continuă seria webinariilor și, sub tema „Managementul Crizei”, vom dezbate adaptarea strategiei de business în acord cu noile tendințe ale comportamentului de consum.
Alături de invitații noștri vom discuta despre:
- Ocazii de consum si canale de vânzare
- Evoluția consumului. Calitate vs cantitate
- Private Label vs Brand product
Webinarul "Crisis Management. Shifting strategies in approaching consumers" va fi transmis live pe platforma Zoom joi, 28 mai, de la ora 15:00. Participarea este gratuită, completând formularul de înregistrare de AICI.

ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...

Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, importator și distribuitor de pește și fructe de mare, va încheia anul cu o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei, un...

Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România lansează o platformă comună de sustenabilitate
Sistemul Coca-Cola în România, format din Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, reunește, începând cu această toamnă, sub aceeași...

Kaufland oferă finanțări de peste 450.000 euro pentru proiectele organizațiilor neguvernamentale
Kaufland România anunță startul unui nou apel de proiecte în cadrul programului În stare de bine, ce oferă organizațiilor neguvernamentale...

Crisis Management. Shifting strategies in approaching consumers
“Shifting strategies in approaching consumers”, primul webinar din seria Crisis Management, și-a propus să analizeze modul în care a evoluat...

The Plan B through and beyond the Pandemic
Progresiv lansează seria evenimentelor online cu webinarul „The Plan B through and beyond the Pandemic”, dedicat soluțiilor de rezervă...