Producătorul Doncafé, creştere de 40% în primul trimestru în România
Producătorul de cafea Strauss România, controlat de grupul israelian Strauss, a raportat pe primul trimestru al anului 2015 vânzări de 63,06 milioane lei (63 milioane shekeli), în creştere cu 40,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Avansul a fost rezultatul creşterii semnificative a volumelor, influenţată de vacanţa de Paşte, dar şi de vânzările pe care le-a înregistrat brandul Amigo. Excluzând performanţa Amigo, vânzările companiei în moneda locală au înregistrat în primele trei luni ale acestui an un avans de doar 27%", se arată în raportul financiar al companiei.
Strauss a finalizat, în septembrie 2014, achiziţia brandului de cafea instant Amigo de la compania braziliană Cia Iguacu De Café Soluvel, pentru 20 de milioane de dolari. Principalul brand al companiei rămâne însă Doncafé.
Per ansamblu, grupul a raportat vânzări de aproximativ 1,93 miliarde de shekeli (456 milioane euro), în primul trimestru, în scădere cu 2,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Valoarea în lei a indicatorilor financiari au fost calculată la un curs de schimb 1 shekel = 1,001 lei.