Producătorul Doncafé, creştere de 40% în primul trimestru în România

Producătorul de cafea Strauss România, controlat de grupul israelian Strauss, a raportat pe primul trimestru al anului 2015 vânzări de 63,06 milioane lei (63 milioane shekeli),  în creştere cu 40,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.Producătorul Doncafé, creştere de  40% în primul trimestru în România

"Avansul a fost rezultatul creşterii semnificative a volumelor, influenţată de vacanţa de Paşte, dar şi de vânzările pe care le-a înregistrat brandul Amigo.  Excluzând performanţa Amigo, vânzările companiei în moneda locală au înregistrat în primele trei luni ale acestui an un avans de doar 27%", se arată în raportul financiar al companiei.

Strauss a finalizat, în septembrie 2014, achiziţia brandului de cafea instant Amigo de la compania braziliană Cia Iguacu De Café Soluvel, pentru 20 de milioane de dolari. Principalul brand al companiei rămâne însă Doncafé.

Per ansamblu, grupul a raportat vânzări de aproximativ 1,93 miliarde de shekeli (456 milioane euro), în primul trimestru, în scădere cu 2,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Valoarea în lei a indicatorilor financiari au fost calculată la un curs de schimb 1 shekel = 1,001 lei.

 

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Cum și-a securizat Strauss România terenul de creștere pe o piață sensibilă la factori externi
Cum și-a securizat Strauss România terenul de creștere pe o piață sensibilă la factori externi
După o perioadă cu provocări multiple, piața de cafea a intrat pe un trend pozitiv. Pentru Strauss România, acest lucru s-a tradus printr-o...
 Producătorul Doncafe, rezultate în scădere în 2020
Producătorul Doncafe, rezultate în scădere în 2020
Producătorul de cafea Strauss România a rămas pe un trend descendent în 2020, raportând o cifră de afaceri de 133,81 de milioane de lei, în...
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus în 2018
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus în 2018
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 250 de milioane de lei (221 de...
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus la semestru
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus la semestru
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a raportat o scădere a vânzărilor de 5,9% în primul semestru din 2018 comparativ cu...
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe un trend descendent în T1
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe un trend descendent în T1
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a raportat o scădere a vânzărilor de 6,7% în primul trimestru din 2018 comparativ...