Producătorul de salate Eisberg a bifat afaceri de 30 milioane lei în primele 9 luni

Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elvețian Bell, a înregistrat în primele 9 luni din acest an afaceri de aproximativ 30 de milioane de lei, principalul element care a contribuit la această evoluție fiind „nevoia românilor de a consuma produse curate și convenabile”, a spus pentru Progresiv Nicoleta Scarlat, Director de Vânzări al companiei. Producătorul de salate Eisberg a bifat afaceri de 30 milioane lei în primele 9 luni

La nivelul acestui an, producătorul, care deține o unitate de producție în localitatea Pantelimon, județul Ilfov, estimează o creștere a cifrei de afaceri de peste 20%, la 9,4 milioane de euro, cu o profitabilitate similară cu 2016. „Creștem cantitățile vândute, scade marja/profitul”, a explicat Nicoleta Scarlat.

Retailul modern reprezintă în prezent 60% din businessul Eisberg. Cele mai mari vânzări sunt înregistrate de sortimentele de frunze ce reprezintă baza pentru mulți producători de salate. Ca linie separată, producătorul a lansat trei salate gata de consum – Caesar, Greek și Picnic. Compania nu este prezentă și în comerțul tradițional din cauza problemelor ce țin în principal de logistică.

În ceea ce privește tendințele observate în piața de profil, Nicoleta Scarlat punctează orientarea consumatorilor spre produse mai sănătoase.

„La modul general, românii consumă mai mult verde, mai curat, mai controlat, deși sursele de informare nu sunt cele mai de încredere, iar noi, ca și consumatori nu suntem dintre cei mai informați, dar există dorința aceasta de consum”, a adăugat Nicoleta Scarlat.

Pentru anul viitor, bugetul de investiții alocat de companie se ridică la două milioane de euro, bani ce vor fi alocați dublării capacității de producție.

„Principalele provocări la care ne așteptăm anul viitor sunt furnizorii locali de materie primă – declarativ sunt dispuși să lucreze cu noi, dar în fapt nu respectă cerințele noastre, deci avem o provocare mare de trecut în această privință. Consumatorul – alege să își culeagă informațiile din surse mai puțin demne de încredere de aceea ne trezim cu întrebări de genul dacă cultivăm salata pe apă, dacă e făcută ca în nu știu ce video văzut pe Facebook, dacă nu are e-Coli că așa a citit pe nu știu ce site al unei nutriționiste obscure. Forța de lucru – deși suntem competitivi privind partea de salarii, forța de muncă reprezintă o provocare și ea”, a mai spus Nicoleta Scarlat.

Sursă foto: Facebook

Cum își asigură Eisberg România un teren sănătos de creștere pentru 2022
Cum își asigură Eisberg România un teren sănătos de creștere pentru 2022
Eisberg România, cel mai important producător de salate fresh convenience pe piața locală, va încheia anul acesta cu un avans de 20% al...
Legumele fresh și salatele ready-to-eat, categoria care vinde un stil de viață
Legumele fresh și salatele ready-to-eat, categoria care vinde un stil de viață
Deși poate părea o idee repetitivă, termeni precum „sănătos” și „verde” și-au făcut loc deja în farfuria consumatorilor români care...
Producătorul salatelor Eisberg investește 2 mil. euro în extinderea producției
Producătorul salatelor Eisberg investește 2 mil. euro în extinderea producției
Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elvețian Bell, are în derulare investiții de circa două milioane de euro în...
Producătorul de salate Eisberg a bifat afaceri de 30 milioane lei în primele 9 luni
Producătorul de salate Eisberg a bifat afaceri de 30 milioane lei în primele 9 luni
Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elvețian Bell, a înregistrat în primele 9 luni din acest an afaceri de aproximativ 30...