Rebranding pentru salatele Eisberg
Eisberg, brand prezent pe piața românească de 28 de ani, trece printr-un proces de înnoire, urmând trendurile din gastronomie și orientându-se după preferințele consumatorilor, care prețuiesc stilul de viață sănătos.
Noile ambalaje, care au drept elementele esențiale transparența și bulinele - inspirate de feliile de rădăcinoase, prezente în majoritatea mixurilor - vor ajunge pe rafturi începând cu luna aprilie 2024.
„Rebrandingul a însemnat o regândire a elementelor vizuale esențiale, de la logo, paleta de culori, fonturi, la ambalaje și gama de produse, în acord cu conceptul axat pe calitate, trasabilitate, control, inovație și dezvoltare cu care se identifică compania”, a explicat Nicoleta Scarlat, director de marketing și vânzări al Eisberg România. Aceasta a punctat faptul că „pornind de la ideea că salatele și legumele au o mie de nuanțe diferite, care au impact asupra stării generale, a comportamentului și sănătății mentale ale consumatorului, concluzia logică a fost că prin introducerea lor în alimentație ele vor colora viața. Iar mineralele și vitaminele conținute de salate vor genera o stare de bine, energie și sentimentul că ziua este trăită pe deplin”.
Principalul obiectiv al companiei pentru anul 2024 este să continue creșterea notorietății salatei în țară, Eisberg România fiind cea care în 1995 a introdus pe piața autohtonă salatele gata de consum. Actualmente compania are 105 angajați și un volum de vânzări de 5.000 de tone anual.
Grupul Eisberg, cu sediul în Dällikon, Elveția, este unul dintre liderii din Europa și numărul unu în Elveția și Europa de Est în producția de salate convenience (proaspete, gata spălate și ambalate), legume și fructe proaspete. Aproximativ 1.200 de angajați sunt implicați în furnizarea unui total de aproximativ 34.000 de tone de produse proaspete pentru utilizare zilnică către clienți din douăsprezece țări. Eisberg deține trei centre de producție în Elveția, câte unul în Polonia, România și Ungaria și un birou de achiziții în Spania, iar clienții grupului includ rețelele de retail și jucători din industriile HoReCa. În 2016, Eisberg a devenit parte a grupului Bell – unul dintre cele mai mari grupuri de companii alimentare din lume, originar tot din Elveția, iar în 2017 a fuzionat cu o altă companie elvețiană Gastro Star.
Citește și: Producătorul salatelor Eisberg, investiții de patru ori mai mari în fabrică decât estimările inițiale