Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024

Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât și la nivelul cifrei de afaceri. Astfel, compania a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 110 milioane de lei, în condițiile în care Eisberg înregistrase în 2023, pe plan local, o cifră de afaceri de 93,13 milioane de lei. Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro

„Anul trecut, Eisberg a continuat dezvoltarea gamei de salate fresh pack, un proiect început la finalul lui 2023, care s-a dovedit a fi un succes pe segmentul de retail. Pe piața HoReCa ne-am intensificat eforturile pentru a ne consolida prezența, dar aceasta rămâne o provocare de durată”, explică Nicoleta Scarlat, Director de Vânzări în cadrul Eisberg România.

O realizare notabilă a fost schimbarea imaginii produselor, începută la mijlocul anului 2024. Noul design reflectă prospețimea și calitatea ingredientelor într-o formă mult mai actuală și atrăgătoare. Pentru anul acesta compania vizează extinderea gamei și atragerea unor noi parteneriate în retail. Un alt obiectiv important este colaborarea cu producători locali.

„Eisberg caută să stabilească parteneriate solide cu fermieri care pot furniza materii prime de calitate conform standardelor stricte ale companiei. Deși volumul achizițiilor nu este foarte mare, Eisberg promite continuitate, transparență și profitabilitate pe termen lung pentru partenerii săi”, este precizat în comunicatul de presă transmis de companie.

Eisberg România adoptă o abordare precaută pentru 2025, cu speranța că stabilitatea economică și politică vor permite atingerea obiectivelor propuse. „Sperăm să avem parte de stabilitate economică, de stabilitate politică, de vreme bună și, implicit, de marfă de calitate. Dacă toate acestea se aliniază, lucrurile vor merge bine”, a punctat Nicoleta Scarlat.

Eisberg România este parte din grupul Eisberg, cu sediul în Dällikon, unul dintre liderii din Europa și numărul unu în Elveția și Europa de Est în producția de salate convenience (proaspete, gata spălate și ambalate), legume și fructe proaspete. Aproximativ 1.200 de angajați sunt implicați în furnizarea unui total de aproximativ 34.000 de tone de produse proaspete pentru utilizare zilnică către clienți din douăsprezece țări.

Eisberg deține trei centre de producție în Elveția, câte unul în Polonia, România și Ungaria și un birou de achiziții în Spania, iar clienții grupului includ rețelele de retail și jucători din industriile HoReCa. În 2016, Eisberg a devenit parte a grupului Bell – unul dintre cele mai mari grupuri de companii alimentare din lume, originar tot din Elveția, iar în 2017 a fuzionat cu o altă companie elvețiană, Gastro Star.

Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Teren fertil pentru scumpiri în categoria de fructe și legume
Cu o creștere de 16,7% în termeni valorici și o scădere de 1,1% în termeni volumici, categoria fructelor și a legumelor pare să fi rămas în...
Producătorul salatelor Eisberg, investiții de patru ori mai mari în fabrică decât estimările inițiale
Producătorul salatelor Eisberg, investiții de patru ori mai mari în fabrică decât estimările inițiale
Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elvețian Bell, a ajuns la investiții de 8 milioane de euro în extinderea unității de...
Cum își asigură Eisberg România un teren sănătos de creștere pentru 2022
Cum își asigură Eisberg România un teren sănătos de creștere pentru 2022
Eisberg România, cel mai important producător de salate fresh convenience pe piața locală, va încheia anul acesta cu un avans de 20% al...
Producătorul salatelor Eisberg investește 2 mil. euro în extinderea producției
Producătorul salatelor Eisberg investește 2 mil. euro în extinderea producției
Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elvețian Bell, are în derulare investiții de circa două milioane de euro în...