Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât și la nivelul cifrei de afaceri. Astfel, compania a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 110 milioane de lei, în condițiile în care Eisberg înregistrase în 2023, pe plan local, o cifră de afaceri de 93,13 milioane de lei.
„Anul trecut, Eisberg a continuat dezvoltarea gamei de salate fresh pack, un proiect început la finalul lui 2023, care s-a dovedit a fi un succes pe segmentul de retail. Pe piața HoReCa ne-am intensificat eforturile pentru a ne consolida prezența, dar aceasta rămâne o provocare de durată”, explică Nicoleta Scarlat, Director de Vânzări în cadrul Eisberg România.
O realizare notabilă a fost schimbarea imaginii produselor, începută la mijlocul anului 2024. Noul design reflectă prospețimea și calitatea ingredientelor într-o formă mult mai actuală și atrăgătoare. Pentru anul acesta compania vizează extinderea gamei și atragerea unor noi parteneriate în retail. Un alt obiectiv important este colaborarea cu producători locali.
„Eisberg caută să stabilească parteneriate solide cu fermieri care pot furniza materii prime de calitate conform standardelor stricte ale companiei. Deși volumul achizițiilor nu este foarte mare, Eisberg promite continuitate, transparență și profitabilitate pe termen lung pentru partenerii săi”, este precizat în comunicatul de presă transmis de companie.
Eisberg România adoptă o abordare precaută pentru 2025, cu speranța că stabilitatea economică și politică vor permite atingerea obiectivelor propuse. „Sperăm să avem parte de stabilitate economică, de stabilitate politică, de vreme bună și, implicit, de marfă de calitate. Dacă toate acestea se aliniază, lucrurile vor merge bine”, a punctat Nicoleta Scarlat.
Eisberg România este parte din grupul Eisberg, cu sediul în Dällikon, unul dintre liderii din Europa și numărul unu în Elveția și Europa de Est în producția de salate convenience (proaspete, gata spălate și ambalate), legume și fructe proaspete. Aproximativ 1.200 de angajați sunt implicați în furnizarea unui total de aproximativ 34.000 de tone de produse proaspete pentru utilizare zilnică către clienți din douăsprezece țări.
Eisberg deține trei centre de producție în Elveția, câte unul în Polonia, România și Ungaria și un birou de achiziții în Spania, iar clienții grupului includ rețelele de retail și jucători din industriile HoReCa. În 2016, Eisberg a devenit parte a grupului Bell – unul dintre cele mai mari grupuri de companii alimentare din lume, originar tot din Elveția, iar în 2017 a fuzionat cu o altă companie elvețiană, Gastro Star.



