Producătorul de dulciuri Pan Food exportă 20% din producție

Pan Food, producătorul sibian de dulciuri lansat în urmă cu 18 ani, exportă circa 20% din producție, printre cele mai importante piețe fiind Statele Unite ale Americii, Canada și Europa. Producătorul de dulciuri Pan Food exportă 20% din producție

“Am început să exportăm încă din primul nostru an de existență. Românii din diaspora sunt principalii noștri clienți, însă nu numai, calitatea și gustul produselor românești fiind realmente apreciate de străini. Astăzi suntem prezenți în mai multe țări din Europa, Statele Unite și Canada. Suntem permanent interesați, desigur, să intrăm pe noi piețe și lucrăm constant la dezvoltarea relațiilor cu tot mai mulți parteneri internaționali”, spune Ioan Stânea, co-fondatorul Pan Food.

Alături de asociatul său, Gheorghe Pristavu, Ioan Stânea punea bazele afacerii în 2001. Investițiile realizate de-a lungul timpului în Pan Food totalizează aproximativ trei milioane de euro. Recent, compania a finalizat un proiect în valoare de 1,5 milioane de euro, din fonduri europene, în extinderea spațiului de depozitare și producție, respectiv lansarea unui nou produs – napolitane spirală umplute cu cremă de cacao, cocos și vanilie.

Din 2007, producția se desfășoară în fabrica de peste 3.000 mp, situată în Parcul Industrial P2 din Șura Mică, județul Sibiu. Aici sunt realizate produse precum Batonul copilăriei, prăjitura Lica cu foi de napolitana și zahăr caramel, nuga Cindrel și Bliss, Salam de biscuiți, prăjituri asortate Șureanca și Dorothea, Nuci umplute. În paralel, producătorul realizează și marcă proprie pentru retailerul Rewe, proprietarul Penny Market.

În prezent, un procent de 30% din vânzările companiei este realizat în retailul modern, produsele fiind listate în magazinele Metro Cash&Carry, Penny Market, Selgros, Auchan și Supeco.

Dacă anul trecut cifra de afaceri a Pan Food a fost de 17 milioane de lei, cu un profit de peste 777.000 lei, pentru 2019 compania estimează că afacerile vor depăși 20 milioane de lei.

Penny mizează pe noi concepte de magazin și alocă 150 milioane euro pentru investiții în 2024
Penny mizează pe noi concepte de magazin și alocă 150 milioane euro pentru investiții în 2024
După ce în 2023 retailerul Penny a bifat un număr record în ceea ce privește deschiderea de noi magazine, rețeaua națională fiind extinsă cu...
Penny România, cea mai bună creștere la nivel de grup pentru al nouălea an consecutiv
Penny România, cea mai bună creștere la nivel de grup pentru al nouălea an consecutiv
Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior....
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
După cel mai bun an din istoria companiei de aproape 33 de ani, cu venituri de peste 1 miliard de lei și un profit record pentru sector, și cu o...
Adela Mărgean, Ice Dyp: În cazul nostru, creșterile pentru 2023 vor veni din marcă proprie și export
Adela Mărgean, Ice Dyp: În cazul nostru, creșterile pentru 2023 vor veni din marcă proprie și export
Ice Dyp, afacere lansată de familia Balaș, din județul Timiș, și intrată în top 5 producători de înghețată pe plan local, a trecut anul...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Producătorul de dulciuri Pan Food investește 1,5 mil. euro în producție
Producătorul de dulciuri Pan Food investește 1,5 mil. euro în producție
Pan Food, producătorul sibian de dulciuri prezent pe piață de 19 ani, a investit 1,5 milioane de euro în producție și depozitare, lansând...