Producătorul de dulciuri Pan Food investește 1,5 mil. euro în producție
Pan Food, producătorul sibian de dulciuri prezent pe piață de 19 ani, a investit 1,5 milioane de euro în producție și depozitare, lansând totodată un nou brand de napolitane.
Investiția a fost susținută prin fonduri europene. „Am pornit dornici să facem cea mai bună ciocolată de casă și, iată-ne, după 19 ani, surprinși plăcut de amploarea luată de afacerea noastră și de faptul că ne numărăm printre puținele firme producătoare și nu doar importatoare de produse zaharoase în România. Am ajuns ca de la făbricuța noastră, care producea 2-3 variante de ciocolată, să lansăm zeci de noi produse”, declară Ioan Stânea, Administratorul Pan Food.
Compania a lansat pe piață brandul de napolitane Spiraline, în trei variante – cacao, cocos și vanilie. Produsele sunt comercializate în comerțul tradițional și vor fi listate și în lanțurile moderne de retail.
Pentru acest an compania estimează atingerea unei cifre de afaceri de 20 de milioane de lei.
Pan Food a fost înființată în anul 2001 de Ioan Stânea și Gheorghe Pristavu. Până în 2006 activitatea companiei s-a desfășurat în două spații închiriate în Sibiu. În 2007 au construit o fabrică, ce ocupă în prezent peste 3.000 mp în Parcul Industrial P2 din Șura Mică, județul Sibiu. Portofoliul companiei cuprinde produse precum ciocolata Batonul copilăriei, prăjitura Lica cu foi de napolitană și zahăr caramel, nuga Cindrel și Bliss.
Cu o creștere accelerată în ultimii trei ani, 30% din producția Pan Food este distribuită în prezent în țări din Europa, Statele Unite și Canada.