Producătorul de dulciuri Pan Food investește 1,5 mil. euro în producție

Pan Food, producătorul sibian de dulciuri prezent pe piață de 19 ani, a investit 1,5 milioane de euro în producție și depozitare, lansând totodată un nou brand de napolitane. Producătorul de dulciuri Pan Food investește 1,5 mil. euro în producție

Investiția a fost susținută prin fonduri europene. „Am pornit dornici să facem cea mai bună ciocolată de casă și, iată-ne, după 19 ani, surprinși plăcut de amploarea luată de afacerea noastră și de faptul că ne numărăm printre puținele firme producătoare și nu doar importatoare de produse zaharoase în România. Am ajuns ca de la făbricuța noastră, care producea 2-3 variante de ciocolată, să lansăm zeci de noi produse”, declară Ioan Stânea, Administratorul Pan Food.

Compania a lansat pe piață brandul de napolitane Spiraline, în trei variante – cacao, cocos și vanilie. Produsele sunt comercializate în comerțul tradițional și vor fi listate și în lanțurile moderne de retail.

Pentru acest an compania estimează atingerea unei cifre de afaceri de 20 de milioane de lei.

Pan Food a fost înființată în anul 2001 de Ioan Stânea și Gheorghe Pristavu. Până în 2006 activitatea companiei s-a desfășurat în două spații închiriate în Sibiu. În 2007 au construit o fabrică, ce ocupă în prezent peste 3.000 mp în Parcul Industrial P2 din Șura Mică, județul Sibiu. Portofoliul companiei cuprinde produse precum ciocolata Batonul copilăriei, prăjitura Lica cu foi de napolitană și zahăr caramel, nuga Cindrel și Bliss.

Cu o creștere accelerată în ultimii trei ani, 30% din producția Pan Food este distribuită în prezent în țări din Europa, Statele Unite și Canada.

Peter Mueller, Heidi Chocolat: Viteza de reacție a businessurilor va fi moneda succesului într-un nou an dificil
Peter Mueller, Heidi Chocolat: Viteza de reacție a businessurilor va fi moneda succesului într-un nou an dificil
Chiar dacă mediul de business a traversat deja trei ani plini de provocări, pietrele de încercare vor continua să apară și în 2024, consideră...
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
După cel mai bun an din istoria companiei de aproape 33 de ani, cu venituri de peste 1 miliard de lei și un profit record pentru sector, și cu o...
Răzvan Idicel începe lucrările pentru noua fabrică și va tripla capacitatea de producție
Răzvan Idicel începe lucrările pentru noua fabrică și va tripla capacitatea de producție
2023 a reprezentat un an de dezvoltare importantă pentru Răzvan Idicel, businessul fondat de Răzvan Rusu, înregistrând o creștere de 70%,...
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
După trei decenii de activitate pe piața locală, GAMA&GAMA mizează pe inovație continuă pentru a-și consolida poziția la nivelul mediului...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Producătorul de dulciuri Pan Food exportă 20% din producție
Producătorul de dulciuri Pan Food exportă 20% din producție
Pan Food, producătorul sibian de dulciuri lansat în urmă cu 18 ani, exportă circa 20% din producție, printre cele mai importante piețe fiind...