Producătorul Cramele Recaș vrea un plus de 18% al afacerilor pentru acest an
Producătorul de vin Cramele Recaș estimează o creștere de 18% a afacerilor în acest an pe baza consolidării poziției pe piață a mărcilor consacrate din portofoliu și lansării de noi branduri (Regno Recaș, Domeniile Recaș și vinurile spumante DR).
Producătorul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 148,4 milioane de lei și un profit net de 34,9 milioane de lei. În primul semestru din acest an vânzările Cramele Recaș au avansat în volum cu 16,5%, spune Ciprian Roșca, Director Comercial al companiei.
Pentru acest an investițiile bugetate au fost direcționate spre extinderea spațiului de producție de la Cramă, precum și a capacității de depozitare. Astfel, pentru recolta din acest an vor fi inaugurate două cisterne de fermentare/stocare cu o capacitate de procesare de un milion de litri pe unitate.
Pe lista de priorități în acest an se află extinderea echipei de angajați, cu focus pe personalul dedicat lucrărilor de viticultură și întreținere vie și departamentul de vânzări. “Vrem să reușim să poziționăm brandurile Domeniile Recaș și Regno Recaș în top 3 branduri românești de vin și, evident, să cucerim noi piețe de desfacere la export”, a menționat Ciprian Roșca.
Principalele piețe de desfacere pentru Cramele Recaș sunt Marea Britanie, Germania, Asia, America de Nord, inclusiv Canada.
În prezent, Cramele Recaș, companie deținută de familiile Cox, Gheorghe Iova și Ioan Georgiu, administrează o suprafață de aproximativ 1.100 de hectare de viță-de-vie în Recaș (județul Timiș) și Miniș (județul Arad).





