Producătorii români își iau revanșa la SIAL Paris 2018: număr aproape dublu de expozanți

La ediția de anul acesta a celui mai mare târg internațional de produse alimentare, SIAL, România va fi reprezentată de 64 de producători care vor expune pe o suprafață de peste 850 mp în secțiunile specializate: Cured and salted meat, Confectionery, Biscuits and Pastry, Grocery products și Organic products. Spre comparație, la SIAL 2016 au fost 37 de expozanți români, fiind una dintre cele mai slabe ediții din punctul de vedere al vizibilității brandurilor locale. Producătorii români își iau revanșa la SIAL Paris 2018: număr aproape dublu de expozanți

“Misiunea delegației din România la acest eveniment este extrem de importantă pentru a putea reda încrederea partenerilor străini în România după evenimentele mai puțin plăcute de la SIAL Paris 2016. De asemenea, cu ocazia acestui eveniment se va lansa și noul brand de țară pentru sectorul agroalimentar: Romania, the Green Garden of Europe”, a declarat Ștefan Pădure, Președintele Asociației pentru Promovarea Alimentului Românesc ( APAR).
El a mai precizat că evenimentul SIAL Paris va reprezenta finalul seriei celor cinci acțiuni de promovare ale sectorului alimentar, finanțate de la bugetul de stat prin Programul pentru Promovarea Exporturilor 2018: Biofach Nurenberg, Gulfood Dubai, Alimentaria Barcelona, SIAL Shanghai și SIAL Paris.

Târgul SIAL Paris va avea loc în cadrul complexului expozițional Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte, în perioada 21-25 Octombrie 2018.
La ediția anterioară, desfășurată în anul 2016, și-au prezentat produsele circa 7.000 de expozanți din 109 țări, pe o suprafață totală de 250.000 mp, iar datele oficiale de la finalul expoziției indică un număr total de vizitatori de 155.700 de profesioniști.

Lista producătorilor români care îți vor expune produsele la SIAL Paris 2018 poate fi accesată aici.

Anuga 2023: Trendul plant-based pierde din avânt
Anuga 2023: Trendul plant-based pierde din avânt
Anuga 2023, cel mai important târg de produse alimentare și băuturi din lume, desfășurat sub sloganul „Creștere sustenabilă”, a revenit ca...
Schimbări în conducerea operațiunilor Coca-Cola România
Schimbări în conducerea operațiunilor Coca-Cola România
Coca-Cola România anunță schimbări în conducerea operațiunilor din țară, desemnând un nou Country Manager. Compania va fi coordonată de...
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour deschide un nou concept de magazin în Franța
Carrefour a inaugurat în Franța un nou concept de magazin, sub brandul Potager City, care va oferi o selecție de fructe și legume ”de...
SIAL 2018, din nou trendsetter pentru industria alimentară
SIAL 2018, din nou trendsetter pentru industria alimentară
Mai pretențios, mai bine informat și mai puternic – așa definește SIAL 2018 consumatorul de azi, care se uită mai puțin la prețul plătit...
Ce produs i-a adus României medalia de aur la SIAL, la un concurs de inovații
Ce produs i-a adus României medalia de aur la SIAL, la un concurs de inovații
România a câștigat medalia de aur la Ecotrophelia, un concurs de inovații desfășurat în cadrul târgului alimentar SIAL Paris 2018, cu un...
Tendințe și mii de inovații pe scena SIAL 2016. Marele absent? România [GALERIE FOTO]
Tendințe și mii de inovații pe scena SIAL 2016. Marele absent? România [GALERIE FOTO]
Cu peste 2.500 de produse selectate pentru inovație, concepte și tendințe retail globale și peste 80% expozanți internaționali, SIAL Paris 2016...