Producătorii români își iau revanșa la SIAL Paris 2018: număr aproape dublu de expozanți
La ediția de anul acesta a celui mai mare târg internațional de produse alimentare, SIAL, România va fi reprezentată de 64 de producători care vor expune pe o suprafață de peste 850 mp în secțiunile specializate: Cured and salted meat, Confectionery, Biscuits and Pastry, Grocery products și Organic products. Spre comparație, la SIAL 2016 au fost 37 de expozanți români, fiind una dintre cele mai slabe ediții din punctul de vedere al vizibilității brandurilor locale.
“Misiunea delegației din România la acest eveniment este extrem de importantă pentru a putea reda încrederea partenerilor străini în România după evenimentele mai puțin plăcute de la SIAL Paris 2016. De asemenea, cu ocazia acestui eveniment se va lansa și noul brand de țară pentru sectorul agroalimentar: Romania, the Green Garden of Europe”, a declarat Ștefan Pădure, Președintele Asociației pentru Promovarea Alimentului Românesc ( APAR).
El a mai precizat că evenimentul SIAL Paris va reprezenta finalul seriei celor cinci acțiuni de promovare ale sectorului alimentar, finanțate de la bugetul de stat prin Programul pentru Promovarea Exporturilor 2018: Biofach Nurenberg, Gulfood Dubai, Alimentaria Barcelona, SIAL Shanghai și SIAL Paris.
Târgul SIAL Paris va avea loc în cadrul complexului expozițional Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte, în perioada 21-25 Octombrie 2018.
La ediția anterioară, desfășurată în anul 2016, și-au prezentat produsele circa 7.000 de expozanți din 109 țări, pe o suprafață totală de 250.000 mp, iar datele oficiale de la finalul expoziției indică un număr total de vizitatori de 155.700 de profesioniști.
Lista producătorilor români care îți vor expune produsele la SIAL Paris 2018 poate fi accesată aici.





![Tendințe și mii de inovații pe scena SIAL 2016. Marele absent? România [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2016/10/29967291414_6bc2f28b69_o-400x250.jpg)