Carmistin targetează piața europeană de retail în urma unor investiții de peste 200 milioane euro
Grupul Carmistin vizează dezvoltarea pe piețele externe și prezența în retailul european, planuri susținute de investițiile importante realizate la nivel local, fiind vorba de peste 200 de milioane de euro, potrivit informațiilor furnizate de companie. Totodată, producătorul a prezentat în cadrul SIAL la Paris și noua identitate vizuală.
„Grupul nostru de companii targetează piața europeană de retail, obiectiv pentru care am și realizat investiții recente de peste 200 milioane euro. Prezența la un târg de anvergura SIAL Paris a reprezentat o parte din strategia noastră de a deveni și de a rămâne o prezență vizibilă, relevantă și constantă în regiune. Mizăm pe o expansiune care ne va consolida poziția la nivel european și care va reflecta permanent angajamentul nostru față de principiile dezvoltării durabile, cu grijă față de oameni, resurse și mediu”, a explicat Justin Paraschiv, fondator și președinte Carmistin.
Una din investițiile recente al companiei, în valoarea de zece milioane de euro, a fost finalizată în vara acestui an și a vizat o nouă fermă, una dintre cele mai mari și moderne ferme de pui deținute de grup. Ferma se află în Scornicești, județul Olt, și este parte din planul de extindere a capacităților de producție, într-un an în care grupul derulează simultan numeroase proiecte complexe de dezvoltare, de la ferme de pui și porc, la fabrici de nutrețuri și facilități de producție hrană.
Carmistin a prezentat în cadrul SIAL Paris și noua indentitate vizuală, Carmistin The Food Company, identitate ce reflectă evoluția businessului după 20 de ani și maniera în care s-a adaptat permanent într-o industrie cu un potențial infinit dar și cu provocări pe măsură. Grupul Carmistin s-a prezentat la Paris cu o echipă de 50 de specialiști, care au avut programate peste 250 de întâlniri cu parteneri și potențiali parteneri de afaceri, reprezentanți ai unora dintre marile nume ale industriei la nivel mondial. Întâlnirile au vizat discuții referitoare atât la piața de desfacere, cât și la partea de dezvoltare pentru următoarele proiecte ale Carmistin.
Grupul Carmistin cuprinde peste 40 companii active în producţia de carne de pasăre și ouă, creșterea porcilor, creșterea bovinelor, dar și în producţia de cereale. Pe parcursul celor două decenii de activitate, Carmistin a promovat și dezvoltat un model unic de business, integrat pe întreg lanțul de producție hrană.





