Carmistin targetează piața europeană de retail în urma unor investiții de peste 200 milioane euro

Grupul Carmistin vizează dezvoltarea pe piețele externe și prezența în retailul european, planuri susținute de investițiile importante realizate la nivel local, fiind vorba de peste 200 de milioane de euro, potrivit informațiilor furnizate de companie. Totodată, producătorul a prezentat în cadrul SIAL la Paris și noua identitate vizuală. Tranzacție pe piața cărnii de pui: proprietarul Ana&Cornel preia Avicola Târgu Jiu

„Grupul nostru de companii targetează piața europeană de retail, obiectiv pentru care am și realizat investiții recente de peste 200 milioane euro. Prezența la un târg de anvergura SIAL Paris a reprezentat o parte din strategia noastră de a deveni și de a rămâne o prezență vizibilă, relevantă și constantă în regiune. Mizăm pe o expansiune care ne va consolida poziția la nivel european și care va reflecta permanent angajamentul nostru față de principiile dezvoltării durabile, cu grijă față de oameni, resurse și mediu”, a explicat Justin Paraschiv, fondator și președinte Carmistin.

Una din investițiile recente al companiei, în valoarea de zece milioane de euro, a fost finalizată în vara acestui an și a vizat o nouă fermă, una dintre cele mai mari și moderne ferme de pui deținute de grup. Ferma se află în Scornicești, județul Olt, și este parte din planul de extindere a capacităților de producție, într-un an în care grupul derulează simultan numeroase proiecte complexe de dezvoltare, de la ferme de pui și porc, la fabrici de nutrețuri și facilități de producție hrană.

Carmistin a prezentat în cadrul SIAL Paris și noua indentitate vizuală, Carmistin The Food Company, identitate ce reflectă evoluția businessului după 20 de ani și maniera în care s-a adaptat permanent într-o industrie cu un potențial infinit dar și cu provocări pe măsură. Grupul Carmistin s-a prezentat la Paris cu o echipă de 50 de specialiști, care au avut programate peste 250 de întâlniri cu parteneri și potențiali parteneri de afaceri, reprezentanți ai unora dintre marile nume ale industriei la nivel mondial. Întâlnirile au vizat discuții referitoare atât la piața de desfacere, cât și la partea de dezvoltare pentru următoarele proiecte ale Carmistin.

Grupul Carmistin cuprinde peste 40 companii active în producţia de carne de pasăre și ouă, creșterea porcilor, creșterea bovinelor, dar și în producţia de cereale. Pe parcursul celor două decenii de activitate, Carmistin a promovat și dezvoltat un model unic de business, integrat pe întreg lanțul de producție hrană.

carmistin preluare divizie cargill nutritie animala
Carmistin The Food Company va prelua divizia de nutriție animală din România a Cargill
Carmistin The Food Company, producător de top în industria agroalimentară din România, anunță achiziționarea diviziei de nutriție animală...
La Provincia Oua Bio inaugurare ferma noua
Carmistin deschide cea de-a doua fermă de păsări ouătoare bio și crește cu 50% capacitățile de producție
Carmistin The Food Company a inaugurat o nouă fermă de păsări ouătoare bio, în comuna Viișoara, județul Teleorman, având în plan, în...
investitii 2024 in retail & fmcg companii proiecte buget de investitii mediul de business retail alimentar. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Peste 280 mil. euro investiții în retail & FMCG în 2024. Care sunt proiectele
De la începutul acestui an în industria de retail și FMCG au fost anunțate mai multe investiții importante din partea unor companii precum...
carmistin investitie in fabrica noua la scornicesti olt
Carmistin extinde capacitatea de producție în urma unei investiții de 10 milioane euro
Carmistin a inaugurat la Scornicești, județul Olt, una dintre cele mai mari și moderne ferme de pui deținute de grup, în urma unei investiții...
Carmistin se extinde pe piața ouălor cu un sortiment bio, sub brandul La Provincia
Carmistin se extinde pe piața ouălor cu un sortiment bio, sub brandul La Provincia
După ce în luna februarie a lansat ouăle de la găini vegetariene, La Provincia, brand al grupului Cramistin, extinde portofoliul cu un sortiment...
Ligia Smadu, promovată ca Marketing Manager în cadrul producătorului de carne Carmistin
Ligia Smadu, promovată ca Marketing Manager în cadrul producătorului de carne Carmistin
Grupul Carmistin, unul dintre cei mai mari jucători care activează pe piaţa de carne, a promovat-o pe Ligia Smadu în funcţia de Marketing...