Carmistin se extinde pe piața ouălor cu un sortiment bio, sub brandul La Provincia

După ce în luna februarie a lansat ouăle de la găini vegetariene, La Provincia, brand al grupului Cramistin, extinde portofoliul cu un sortiment bio. Produs vârf de gamă, ouăle bio La Provincia provin de la găini crescute cu acces în aer liber și sunt hrănite exclusiv cu furaje din agricultură sută la sută ecologică. Ouăle sunt cel de-al doilea produs bio din portofoliul La Provincia, primul lansat fiind puiul bio. Carmistin se extinde pe piața ouălor cu un sortiment bio, sub brandul La Provincia

„Studii realizate pentru stabilirea profilului consumatorului au arătat faptul că piața noastră de ouă bio nu este destul de reprezentată și că există o cerere semnificativă pentru un astfel de produs. Este motivul pentru care am decis extinderea gamei, sub brandul-umbrelă La Provincia, adăugând ouăle bio. În acest fel, răspundem și nevoilor consumatorilor care se orientează preponderent spre zona de produse alimentare premium și bio”, a declarat Andrei Brumaru, CEO Carmistin.

Ouăle bio La Provincia provin de la ferma Carmistin, de la Leleasca, de la găini crescute cu acces în aer liber, fiecare găină  având alocată o suprafață de minimum patru metri pătrați de pășune. Hrana pentru acestea provine din agricultură ecologică, producție proprie parțial.

Ouăle sunt sortate și ambalate manual, în ambalaj nou, inovator, ouăle vin într-o varietate de dimensiuni și forme - de 6 (L/XL) și 10 ouă (M/L) și 12 ouă (M/L), respectiv cofrag de 20 ouă (mărimea S). Gama este disponibilă în prezent în rețeaua magazinelor Lidl, la un preț de 24,99 lei/cofrajul de 20 ouă (S) și online, prin aplicația sezamo.ro, la un preț de de 29,49 lei/cofrajul de 20 ouă (S). Atât ouăle bio, cât și cele de la găini vegetariene vor fi disponibile în curând în întreaga varietate de mărimi și ambalaje atât în rețelele Lidl și Kaufland, cât și în alte magazine.


Citește și Capitalul pentru investiții, majorat de 43% dintre companii


Grupul Carmistin derulează în prezent un amplu proces de conversie a terenurilor agricole proprii care susțin hrana fermelor La Provincia. Mai mult de 30% din totalul de 7.000 ha au trecut sau sunt în proces de trecere la agricultura bio. Brandul La Provincia cuprinde gamele Pui Vegetarian crescut cu legume și cereale, Pui crescut la sol și Pui bio, La Provincia fiind de altfel singurul brand românesc cu două abatoare certificate alimentației bio.

Divizia de pui reprezintă aproximativ 50% din business-ul Carmistin, grup poziționat în prezent între primii trei producători de alimente din România. Carmistin a intrat pe piața creșterii păsărilor în anul 2008, prin înființarea companiei Avicarvil, odată cu preluarea platformei Oltchim, platformă avicolă cu o experiență de peste trei decenii în creșterea și producția de carne de pasăre. Compania și-a consolidat treptat poziția, devenind unul dintre principalii producători de carne de pasăre la nivel național.

Grupul Carmistin cuprinde peste 20 de companii active în producţia de carne de pasăre și ouă, creșterea porcilor, creșterea bovinelor, dar și în producţia de cereale, în cadrul Carmistin fiind integraţi în prezent fermieri cu peste 10.000 hectare teren cultivat, din care peste 30% reprezentând agricultura bio. Obiectivul Carmistin este de a deveni cel mai mare producător de proteină animală din România.


 

BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
Coșul „normal” de cumpărături a fost redefinit, iar achizițiile de bunuri de larg consum au suferit modificări semnificative față de...
Ligia Smadu, promovată ca Marketing Manager în cadrul producătorului de carne Carmistin
Ligia Smadu, promovată ca Marketing Manager în cadrul producătorului de carne Carmistin
Grupul Carmistin, unul dintre cei mai mari jucători care activează pe piaţa de carne, a promovat-o pe Ligia Smadu în funcţia de Marketing...
Toneli investește 11 milioane de euro în construcția de ferme bio
Toneli investește 11 milioane de euro în construcția de ferme bio
Toneli a demarat un proiect foarte ambițios care se întinde pe trei ani și care vizează o producție de peste 30 de milioane de ouă anual....
Radiografia unui fenomen care convertește consumatorii la un nou stil de viață
Radiografia unui fenomen care convertește consumatorii la un nou stil de viață
Dacă în urmă cu câțiva ani termenul „bio” era cunoscut doar de către o anumită categorie de consumatori, în prezent acesta se bucură de...