Premium Food Group, parteneriat strategic cu producătorul mezelurilor Reinert

The Family Butchers (TFB), producătorul mezelurilor Reinert, a făcut un pas decisiv pentru stabilizarea companiei într-un context economic extrem de dificil și a încheiat un parteneriat strategic cu Premium Food Group (PFG), sub rezerva aprobării din partea autorităților antitrust, anunță TFB.

În cadrul acestui proces, TFB se va separa de holdingul InFamily Foods, iar structura acționariatului va fi modificată, astfel, în viitor, alături de grupul de acționari existent condus de Dr. Wolfgang Kühnl, PFG va deține acțiuni în TFB în calitate de investitor. Hans-Ewald Reinert se va retrage amiabil din grupul de acționari. Pe viitor, el se va concentra pe segmentul vegan al holdingului InFamily Foods și va continua dezvoltarea strategică a mărcii TFB – Reinert Martinel.

Această decizie survine într-o perioadă de transformări profunde în industrie: supracapacitățile structurale, creșterea costurilor, cerințele de reglementare tot mai stricte exercită o presiune considerabilă asupra companiilor, obligându-le să se adapteze în acest mediu provocator.

TFB va continua să opereze independent, fără restricții în piață. Materiile prime vor fi în continuare achiziționate de la diverși furnizori – fără a acorda exclusivitate în favoarea PFG, asigurând astfel menținerea unui mediu concurențial deschis.

Premium Food Group este o companie germană, fondată în anul 1971, care produce și comercializează o gamă largă de produse din carne și mezeluri, produse vegetariene, alimente semipreparate, ready-meals, hrană pentru animale de companie, sosuri, supe și produse secundare precum făinuri. În anul 2023 grupul a încheiat cu afaceri de 7,3 miliarde de euro. Compania are peste 21.000 de angajați la nivel global.

The Family Butchers a inaugurat în anul 2007 fabrica de la Feldioara, județul Brașov, unde sunt produse brandurile Reinert și Martinel (gama de produse special dezvoltată pentru copii). Pe piața din Germania TFB este al doilea cel mai mare producător de mezeluri, cu o cifră de afaceri anuală de 700 de milioane de euro și peste 2.300 de angajați.

Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
analiza ika retail alimentar comert modern 2024 principalele lanturi de retail alimentar cumparaturi cum evolueaza retailul modern in romania. vezi pe revistaprogresiv.ro.
Anul reinventării în piața locală de retail
Dacă descriem piața de retail modern din 2024 într-un cuvânt, acesta ar fi reinventare – fie că vorbim de concepte și formate noi de...
Magazin PENNY Timisoara, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
PENNY România, o nouă deschidere în Timișoara
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Bulevardul Cetății nr. 71-75....
Kaufland Pitesti
Kaufland, la al treilea magazin în Pitești
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al treilea magazin din orașul Pitești. Prin această investiție,...
PENNY inaugurare Cluj-Napoca
Penny își extinde prezența în Cluj-Napoca și ajunge la o rețea națională de 383 de magazine
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 383 în Cluj-Napoca, pe strada Dâmboviței, nr. 12-18....
K-Food, o incursiune condimentată în bucătăria coreeană
K-Food, o incursiune condimentată în bucătăria coreeană
Ramen sau kimchi sunt două produse care, până acum ceva timp, erau cunoscute doar de cei care au avut ocazia să călătorească până în Coreea...