P&G anunță venituri peste estimări la trimestru

Estimările analiștilor privind veniturile P&G în Q3 din 2019 au fost date peste cap de raportările oficiale ale companiei americane. Cel mai mare producător global de bunuri de larg consum a raportat vânzări nete în creștere cu 7%, până la un total de 17,8 miliarde de dolari, cu 400 de milioane de dolari peste estimările inițiale. Profitul brut raportat pentru al treilea trimestru a fost în creștere cu 11%, până la 9 miliarde de dolari (față de 8,2 miliarde în perioada similară a lui 2018). P&G anunță venituri peste estimări la trimestru

Inovația, marketingul și viteza de extindere pe piață sunt driverii creșterii businessului P&G la trimestru. Cele mai importante rate de majorare a vânzărilor au venit din zona produselor de înfrumusețare, health care, fabric care (detergenți și balsam de rufe) și home care (îngrijirea locuinței).

Rezultatele bune anunțate de P&G au avut efect și pe bursă. Acțiunile companiei au crescut cu 4% după anunțarea datelor financiare. Raportat la întregul an, creșterea medie a fost de 30%, ceea ce a urcat valoarea de piață Procter&Gamble la 298 de miliarde de dolari.

David Taylor, Directorul Executiv al P&G, și-a exprimat “încrederea în creșterea sustenabilă a companiei, cu focus egal atât pe creșterea vânzărilor, cât și a profitului. Mai mult, acestea sunt axate pe crearea unor noi produse inovative și nu pe extinderea celor deja existente”, potrivit unei declarații citate de CNBC.

Compania americană Procter & Gamble este cel mai mare jucător global pe piața bunurilor de larg consum. În România, P&G a cumpărat în 1995 de la statul român o fabrică de detergenți la Timișoara. Acolo erau produși detergenți de rufe, de vase, dar și produse pentru îngrijirea țesăturilor. Fabrica a fost vândută către grupul german Falli în 2014. Recent, gigantul american a obținut un ajutor de la stat în valoare de 29,05 milioane de lei, sumă care va finanța construcția noii fabrici din Urlați, județul Prahova, unde vor fi produși detergenți pentru spălat rufe de tip capsulă.

Elia Cazan Senior Director SEE Fabric Care and Brand Operation Leader Procter Gamble
Elia Cazan, P&G: Rețeta pentru a crește o categorie este să înțelegem de ce au nevoie consumatorii și să le oferim soluțiile potrivite
Pe măsură ce tot mai mulți consumatori caută produse de spălat care să îi ajute să economisească timp și să fie mai prietenoase cu mediul,...
Radu Maftei Senior Vice President & Managing Director, Procter & Gamble South East Europe
Radu Maftei, P&G: Noile tendințele ale consumatorilor inspiră creșterea și dezvoltarea piețelor de consum
În ultimii ani, obiceiurile, atitudinile și stilurile de viață ale consumatorilor s-au schimbat dramatic, iar pentru a ține pasul, brandurile...
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
România, tranzacții M&A de 1,7 miliarde de dolari în primele nouă luni ale anului 2024
În primele nouă luni ale anului 2024, piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a înregistrat tranzacții în valoare totală de 1,7...
Radu Maftei, Managing Director, Procter & Gamble South East Europe: De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
În 2024, P&G va împlini 30 de ani de la începerea operațiunilor pe piața locală. Din 1994 investim constant în țară și suntem mândri...
Categoria în care inovația rămâne un „must have”
Categoria în care inovația rămâne un „must have”
Într-o piață aflată în continuă schimbare, în care formatele moderne de produse câștigă tot mai mult teren, contextul pandemic a creat loc...
P&G obține ajutor de la stat pentru noua fabrică de la Urlați
P&G obține ajutor de la stat pentru noua fabrică de la Urlați
Gigantul american Procter&Gamble a obținut un ajutor de la stat în valoare de 29,05 milioane de lei, sumă care va finanța construcția noii...