Nestlé vrea un avans de până la 4% al vânzărilor în acest an
Grupul alimentar Nestlé estimează un avans de 2-4% al vânzărilor organice și o îmbunătățire a profitabilității pentru acest an pe fondul unei evoluții pozitive în primul trimestru, scrie Esmmagazine.com.
În primul trimestru din acest an avansul vânzărilor organice a fost de 2,8% pe fondul volumelor în creștere. În cazul pieței americane creșterea a fost de 1,2%, în timp ce Asia a cunoscut un ritm accelerat de 4,7%. În schimb, Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord și-au încetinit avansul la 2,2% pe fondul scăderii prețurilor, a precizat compania.
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a raportat la nivel global o creștere organică de 2,4% pentru 2017. În Europa de Est, avansul a fost de 5-6%, Nestlé România fiind unul dintre cei mai performanți actori ai regiunii. La nivel global, compania este prezentă în 191 de țări, are 328.000 de angajați și peste 2.000 de produse în portofoliu.





