Nestlé România, creștere organică a businessului de 5,7% în primele nouă luni al anului
Grupul Nestlé raportează vânzările pe primele nouă luni ale anului 2024 și anunță o creștere organică de 2,0% la nivel de grup, în timp ce pe plan local avansul a fost de 5,7%, anunță compania. 
"Pe primele nouă luni ale acestui an, Nestlé România a înregistrat o creștere organică de 5,7%. Ne dorim să ne consolidăm performanța de până acum și să marcăm al unsprezecelea an consecutiv de creștere, așa cum ne-am stabilit ca obiectiv la început de an. Sunt foarte mândră de echipa noastră și le mulțumesc pentru eforturile susținute pe care le fac în fiecare zi, pentru implicare și pentru că dovedim că suntem o echipa unită, puternică și performantă”, spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.
Pe lângă rezultatele financiare, Nestlé România s-a implicat în proiecte educaționale în școli, care vor continua și din această toamnă, în campanii de comunicare cu privire la risipa alimentară și la importanța colectării selective a deșeurilor, dar și în donarea de alimente către partenerii de la Banca pentru Alimente, unde au fost duse 28 tone de produse.
Vânzările totale raportate s-au ridicat la 67,1 miliarde franci elvețieni în primele luni din an, în scădere cu 2,4% comparativ cu aceeași perioadă din 2023. La nivelul întregului an 2024, compania se așteaptă să aibă o creștere organică a vânzărilor de aproximativ 2%.
“Am înregistrat o creștere organică a vânzărilor, determinată de o creștere internă reală pozitivă. Cererea consumatorilor a scăzut în ultimele luni și ne așteptăm ca tendința să rămână aceeași. Având în vedere această context și acțiunile de reducere a stocurilor clienților în al patrulea trimestru, ne-am actualizat perspectivele pentru întregul an, și previzionăm o creștere organică a vânzărilor de aproximativ 2%, în linie cu primele nouă luni”, menționează Laurent Freixe, Nestlé CEO.
În funcție de categoria de produse, cel mai mare contributor la creștere a fost Purina PetCare, care a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, determinată de mărcile premium Purina ONE, Gourmet și Pro Plan. Categoria de Cafea a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, condusă de cafeaua solubilă NESCAFÉ și produsele Starbucks. Categoria Dulciuri a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, alimentată de impulsul continuu pentru KitKat și mărcile locale cheie. Nestlé Professional a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, condusă de soluțiile pentru băuturi.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN.








