Nestlé reorganizează businessul din UK și închide o fabrică

Nestlé a luat decizia de a închide fabrica din Fawdon, Newcastle, până la finalul anului 2023 ca parte a unui set mai larg de măsuri privind reorganizarea producției din Marea Britanie. Nestlé reorganizează businessul din UK și închide o fabrică

Potrivit informațiilor FoodBev Media, planurile gigantului alimentar pun în pericol 573 de locuri de muncă. Producția fabricii din Fawdon ar urma să fie mutată în alte unități de producție din Marea Britanie, planului companiei implicând inclusiv o investiție de 29,4 milioane de lire sterline în fabricile din ele din York și Halifax.

20,2 milioane de lire sterline sunt destinate creșterii producției de KitKat la fabrica din York. Fabrica Halifax va beneficia de o investiție de 9,2 milioane de lire sterline, sumă necesară pentru a crește capacitatea de producție, fiind de altfel unitatea de producția care ar putea prelua cea mai mare parte din producția actuală a fabricii din Fawdon.

Nestlé susține că această unitate de producție este dedicată brandurilor mici, cu marje mici de creștere. În plus, tehnicile de producție nu sunt unitare spre deosebire de fabricile din York și Halifax care au fluxuri clare și care produc unele dintre cele mai cunoscute mărci ala companiei.

Măsurile luate de Nestlé vizează creșterea producției prin investiții în modernizare, dar reducerea numărului de fabrici pe care le operează.

„Credem că aceasta este cea mai bună modalitate de a menține afacerea noastră competitivă pe termen lung. Cu toate acestea, regretăm foarte mult incertitudinea pe care acest anunț o va provoca angajaților noștri și vrem să ne asigurăm că sunt susținuți pe tot parcursul acestui proces”, declară reprezentanții Nestlé citați de FoodBev Media.

Nu este primul anunț de acest fel pe care gigantul alimentar îl face. Luna trecută, Nestlé a anunțat că dorește să mute producția fabricii din Wiri, Noua Zeelandă, într-o fabrică mai mare din regiunea Victoria, Australia. Decizia afectează 45 de salariați.

Sursă foto: FoodBev Media

Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé dă undă verde investițiilor în Ucraina cu o nouă fabrică
Nestlé dă undă verde investițiilor în Ucraina cu o nouă fabrică
Gigantul Nestlé va investi 40,6 milioane de euro într-o nouă unitate de producție în vestul Ucrainei, scrie Esmmagazine.com. Nestlé este una...
HEINEKEN renunță la una dintre fabricile de bere din Franța
HEINEKEN renunță la una dintre fabricile de bere din Franța
HEINEKEN intenționează să închidă sau să vândă una dintre cele trei fabrici de bere pe care le operează în Franța, decizie care ar putea...
Nestlé investește 100 de milioane de dolari în producția de alimente congelate
Nestlé investește 100 de milioane de dolari în producția de alimente congelate
Gigantul alimentar Nestlé a anunțat planurile de investiții, între acestea fiind și extinderea fabricii de congelate din Cherokee, Carolina de...