Nestlé investește 100 de milioane de dolari în producția de alimente congelate

Gigantul alimentar Nestlé a anunțat planurile de investiții, între acestea fiind și extinderea fabricii de congelate din Cherokee, Carolina de Sud. Nestlé investește 100 de milioane de dolari în producția de alimente congelate

Deschisă pentru prima dată în 1980, fabrica Gaffney produce alimente congelate sub brandurile Stouffer’s și Lean Cuisine. Planul Nestlé presupune adăugarea unei noi linii de producție, dar și extinderea uneia deja existente, potrivit informațiilor FoodBev Media.

Investiția va duce la crearea a 160 de noi locuri de muncă.

„Categoria alimentelor congelate a crescut în ultimii ani, iar pandemia nu a făcut decât să impulsioneze acest trend. Pe măsură ce oamenii petreceau mai mult timp acasă, au redescoperit comoditatea, valoarea și gustul excelent al alimentelor congelate”, susține Nicole Caldwell, managerul fabricii Nestlé Gaffney, citat de FoodBev Media.

Anunțul privind investiția în această unitate de propunere vine la șase luni după ce compania a vorbit despre un proiect similar pentru fabrica de alimente congelate din Jonesboro, Arkansas, în special pentru producția de sandvișuri marca Hot Pockets. Și în acest caz, suma estimată se ridică tot la o sută de milioane de dolari.

După primele trei luni ale acestui an, gigantul alimentar a raportat o creștere organică de 7,7%, cu o creștere internă reală (RIG) de 6,4% și pricing de 1,2%. Această creștere este dublă față de estimările inițiale ale analiștilor, potrivit Financial Times.

Cea mai mare contribuție la această creștere se datorează segmentului de cafea, cu un aport semnificativ al vânzărilor de capsule Nespresso, al brandului Starbusck, cât și al cafelei instant Nescafé.

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, cu peste 2.000 de branduri în portofoliu, este prezentă în 189 de țări din întreaga lume și are peste 300.000 de angajați.

Sursă foto: FoodBev Media

Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....