Nestlé lansează pe piața din România brandul Nesvita

Nestlé lansează pe piața din România brandul Nesvita, o gustare de ovăz cu fibre, vitamine și minerale. Conform unui studiu realizat de Nestlé în decembrie 2021, pentru 72% dintre românii din mediul urban, ingredientele sunt cele mai importante în decizia de achiziționare a unui produs alimentar. De aceea, noua rețetă include fulgi de ovăz integral, fructe uscate, semințe și miere și este o sursă importantă de fibre, care sprijină diferitele nevoi ale organismului, precum și un stil de viață sănătos.  Nestlé lansează pe piața din România brandul Nesvita

Conform datelor furnizate de Nielsen Retail Audit , în România, piața de cereale pentru mic dejun a atins în 2021 valoarea de 70 milioane de euro, cea mai mare cotă de piață de 88,5% fiind deținută de cerealele gata de consum. Sub-categoria de cereale de tip gustări de ovăz este relativ recent dezvoltată în România, cu o valoare de 851 mii de euro și o cotă de doar 1,2%, dar cu o evoluție considerabilă atât în volum (+ 38%), cât și în valoare (+44%).

Nesvita este disponibil în magazine în trei variante: Gustare de ovăz pentru energie, Gustare de ovăz pentru piele sănătoasă, Gustare de ovăz pentru imunitate. Varianta prună-măr cu semințe de in a fost dezvoltată pentru a oferi un plus de energie, varianta morcov-măr conține vitaminele B2 (riboflavină) și B3 (niacină) care contribuie la menținerea sănătății pielii, iar varianta zmeură, coacăze negre și semințe de in cu vitaminele C și B6 a fost creată cu scopul susținerii imunității.

Cele trei propuneri de mic dejun sunt disponibile în pachete de o singură porție (35 g), se prepară ușor și sunt foarte gustoase pentru toată familia. Pentru preparare se poate turna lapte sau băutură vegetală, iaurt sau apă peste produs, rezultând o gustare hrănitoare, gata de consumat în doar 3-5 minute.

Consumul de cereale integrale în România

60% dintre românii din mediul urban consideră că alimentația sănătoasă este cel mai important contributor la un stil de viață sănătos, conform studiului realizat de Nestlé în decembrie 2021. Cu toate că românii știu că cerealele integrale sunt bogate în fibre alimentare și pot contribui la reducerea riscului anumitor boli cronice netransmisibile, media consumului este doar de 2.8 ori pe săptămână.

Consumul în România este mult sub recomandări, care propun ca jumătate din cerealele și produsele derivate (pâine, paste, orez) consumate într-o zi să fie integrale. Doar 16% dintre românii din mediul urban consumă cereale integrale mai mult de 5 ori pe săptămână.
 

consumator1
Micul dejun sau radiografia unui obicei sănătos de consum
Chiar dacă în viziunea românilor prânzul pare a fi cea mai importantă masă a zilei, frecvența cu care aceștia consumă săptămânal...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...

Te-ar putea interesa și articolul: Silvia Sticlea, Nestlé România: ”Diversitatea portofoliului ne face mai puternici și mai adaptabili”

Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
Estimată la 89 de milioane de euro, piața de cereale și batoane de cereale are încă spațiu de dezvoltare din moment ce consumul local este sub...
Silvia Sticlea, Nestlé România:
Silvia Sticlea, Nestlé România: "Investițiile în extinderea portofoliului rămân o prioritate și în 2023"
Primele nouă luni ale anului au adus o creștere de 11,1% pentru businessul Nestlé România, avans susținut de o evoluție de două cifre pe 7...
Silvia Sticlea, Nestlé România: Ne așteptăm la o mică reducere de consum, trebuie să ne asigurăm că rămânem în coșul de cumpărături
Silvia Sticlea, Nestlé România: Ne așteptăm la o mică reducere de consum, trebuie să ne asigurăm că rămânem în coșul de cumpărături
După un prim semestru în care vânzările Nestlé România au crescut cu 12,6%, evoluție susținută de portofoliul diversificat, obiectivul...
Silvia Sticlea, Nestlé România: ”Diversitatea portofoliului ne face mai puternici și mai adaptabili”
Silvia Sticlea, Nestlé România: ”Diversitatea portofoliului ne face mai puternici și mai adaptabili”
După o creștere de 12,9% în primul trimestru al acestui an, susținută și prin alegerile sustenabile la nivel de game de produse, Nestlé...