Nestlé construiește în China o fabrică pentru produsele vegetale

Compania elvețiană Nestlé a anunțat că va investi 100 de milioane de franci elvețieni (103,7 mil. dolari) în construcția unei fabrici în China, destinată produselor pe bază de plante. Amplasată în Tianjin, unde elvețienii mai dețin alte unități de producție, aceasta va fi prima fabrică a Nestlé în Asia folosită exclusiv pentru produse vegetale. Nestlé construiește în China o fabrică pentru produsele vegetale

"De la deschiderea primei unități în Tianjin, în 1994, am continuat să investim în această regiune, considerând-o una dintre cele mai importante zone din China pentru noi", a spus Rashid Qureshi, președinte și CEO al Nestlé China.

Anunțul elvețienilor vine la scurt timp după ce producătorul american Cargill a anunțat planurile de extindere a ofertei de pe piața asiatică.

Nestlé a raportat o creștere organică de 4,3% în primele trei luni ale anului. Deși la nivel global vânzările totale au scăzut cu 6,2% în mare parte din cauza piețelor din Asia, au existat categorii de produse cu creșteri și de două cifre după ce în luna martie consumatorii din toată lumea au făcut stocuri de alimente. Majoritatea piețelor, în special cele din America de Nord și Europa, au înregistrat o creștere semnificativă în luna martie.

Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
nestle
Nestlé România, creștere organică a businessului de 5,7% în primele nouă luni al anului
Grupul Nestlé raportează vânzările pe primele nouă luni ale anului 2024 și anunță o creștere organică de 2,0% la nivel de grup, în timp ce...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...