Moșia Corbeanca intră în retail cu gama Fezandate de Moșie

Începând din această lună, Moșia Corbeanca intră în retail cu prima gamă de produse pe bază de carne gătită la sous vide. Sub brandul Fezandate de Moșie vor fi comercializate cinci tipuri de produse: piept de pui, pulpă de pui, mușchiuleț de porc și ceafă de porc gătite prin metoda sous vide, dar și coaste de porc afumate și coapte, unul dintre cele mai apreciate preparate oferite de Moșia Corbeanca. Materia primă pentru aceste produse vine exclusiv din ferme românești. Moșia Corbeanca intră în retail cu gama Fezandate de Moșie

Gama completă este disponibilă în 34 de magazine Mega Image din București și Cluj-Napoca în zona de produse ready meal sau în frigiderele de carne. Totodată, produsele pot fi comandate prin intermediul aplicațiilor de livrare Glovo, Foodpanda, Bolt și Tazz și pe site-ul Moșiei, cu livrare în Ilfov sau ridicare de la locațiile din Corbeanca și București.

„Pentru noi, povestea Fezandatelor de Moșie este strâns legată de povestea Moșiei Corbeanca. Am deschis Moșia în 2017, cu gândul de a avea un spațiu lângă București unde lumea se adună pentru mâncare adevărată, oameni faini, natură și povești frumoase. Din păcate, când pandemia a lovit HoReCa din plin, iar Moșia a fost mai mult închisă, a trebuit să ne reorientăm”, spune Bogdan Doltu, Co-fondator și Co-owner Moșia Corbeanca.

„Când ne-am decis să pornim Fezandate de Moșie am avut două motivații puternice: pe de o parte, am vrut să avem o alternativă pentru momentele când măsurile restrictive nu ne permit să ținem Moșia deschisă. Dar, cel mai mult, ne-am dorit să le putem aduce acasă o bucățică din Moșie celor care ne-au trecut pragul sau își doresc să o facă”, povestește Călin Cîndea, Co-fondator și Co-owner Moșia Corbeanca.

Potrivit fondatorilor, Fezandate de Moșie reprezintă o gamă dedicată de produse pe bază de carne gătită la sous vide. Concret, carnea este ținută într-o baie salină, după care este porționată și vidată, apoi pachetele sunt introduse într-o baie caldă, în care un aparat sous vide menține temperatura exactă și constantă. Temperatura este mai joasă decât în cazul gătitului convențional, iar durata de preparare este mai îndelungată - în acest mod, carnea este preparată suficient, astfel încât să fie sigură pentru consum și, în același timp, să nu își piardă nutrienții. Ulterior, carnea este răcită brusc pentru a opri procesul de gătire. Odată răcit, ambalajul vidat este pus în cutie și e gata de livrat.

Coastele, singurul produs din gamă care nu este gătit prin tehnica sous vide, sunt pregătite în afumătoarea texană de la Moșie, construită special pentru locație. Ulterior, acestea sunt finalizate în cuptor, după care sunt răcite brusc, ambalate în pungi vidate, puse în cutii și expediate.

Atât Moșia Corbeanca, cât și Fezandate de Moșie, sunt proiecte create de Bogdan Doltu și Călin Cîndea, fondatori și owneri. Bogdan și-a început cariera lucrând în BTL, în organizarea de evenimente. Ulterior, a apucat-o pe calea antreprenoriatului și a devenit co-fondator Impact Hub, unul dintre primele spații de coworking din România. Pasiunea lui pentru gastronomie și antreprenoriat a culminat cu lansarea Moșiei Corbeanca și Maidan Events, divizia de catering, și organizare de festivaluri și conferințe, printre care se numără BurgerFest, Bucharest Craft Beer Festival, Whisky Fest, TEDx Eroilor Cluj-Napoca. Călin a lucrat timp de zece ani în corporații, în zona de marketing, research și product management.

 

Carne și Sare, o măcelărie next level
Carne și Sare, o măcelărie next level
Un business apărut ca răspuns la o necesitate a fondatorilor, Carne și Sare se dezvoltă într-un ritm alert, pe fondul apetitului românilor...
 Moșia Chindia, vânzări de 250.000 de lei în patru luni de la lansare
Moșia Chindia, vânzări de 250.000 de lei în patru luni de la lansare
1000 de consumatori, peste 50 de produse și 250.000 lei cifră de afaceri. Acestea sunt coordonatele fermei Moșia Chindia, prima fermă de animale...
Chef Adrian Hădean intră în retail cu specialități din carne
Chef Adrian Hădean intră în retail cu specialități din carne
Adrian Hădean a lansat o gamă de produse MEATic BBq box dedicată retailului ca răspuns la efectele pandemiei asupra pieței HoReCa. Gama...
Fezandate de Moșie, conceptul care mută gustul de la restaurant în bucătăria de acasă
Fezandate de Moșie, conceptul care mută gustul de la restaurant în bucătăria de acasă
Bazate pe o tehnică folosită de foarte mulți ani în restaurante, dar necunoscută publicului larg, Fezandatele de Moșie sunt produse care...