Meda: Pentru 2018 suntem prudenți și ne propunem o creștere totală de 5%
Producătorul de mezeluri Meda, deținut de antreprenoarea Luchi Georgescu, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de circa 158 de milioane de lei, în creștere cu 15% comparativ cu 2016, iar pentru acest an estimează un avans „prudent” de 5%, a afirmat, pentru Progresiv, Mihai Dinculescu, Director de Marketing al companiei.
„Pentru noi provocările anului 2017 au fost prețurile materiilor prime și criza resurselor umane. Noi avem fabrică în București și aici se manifestă cel mai acut criza de personal”, a detaliat Mihai Dinculescu.
În acest an, Meda va lansa pe piață produsele crud-uscate, finalizând în același timp investiția de trei milioane de euro într-o nouă secție de producție dedicată acestui tip de produse. Mai mult, compania are planificate investiții suplimentare de un milion de euro.
Creșterea businessului în 2018 va fi susținută de evoluția vânzărilor pe categoriile de salamuri crud-uscate și fiert-afumate, la care se adaugă produsele tip specialități și cele din șuncă.
„În 2018 credem că vom avea un consum similar cu cel din 2017. Ca trenduri, probabil vor mai crește formele de ambalare care merg bine în IKA, adică produsele preambalate cu masă fixă (baton sau feliate). Canalul IKA își va continua extinderea”, a mai spus Mihai Dinculescu.