L’Oréal România intră pe online cu un magazin propriu
L’Oréal România intră pe piața e-commerce cu primul magazin online propriu, lansat sub brandul Kiehl’s. Platforma www.kiehls.ro reprezintă un pas important în strategia companiei de a se extinde pe piața de retail online, unde aceasta a intrat în urmă cu cinci ani alături de retaileri online parteneri.
„Prin lansarea www.kiehls.ro încercăm să aducem experiența din offline în online. Comerțul online reprezintă o oportunitate excelentă pentru a permite consumatorilor români accesul la produse eficiente și de calitate, indiferent de zona de unde provin. Totodată, dezvoltarea în zona de e-commerce ne permite să creștem în mod sustenabil rețeaua de magazine proprii și să aducem experiența brandului cât mai aproape de consumatorii noștri”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux a L’Oréal România.
În România, 30% din populația urbană își face cumpărăturile online, iar comerțul electronic reprezintă 5,6% din totalul pieței de retail, potrivit datelor frunizate de companie. În ceea ce privește produsele cosmetice, 7,9% dintre acestea se vând online. În ultimii doi ani, piața de e-commerce din România a avut cea mai mare creștere din Europa Centrală și de Est, iar produsele de frumusețe și modă sunt a treia cea mai achiziționată categorie în online.
Lansarea www.kiehls.ro reprezintă un pas important pentru L’Oréal România și vine în completarea strategiei de expansiune a retailului propriu. Compania a intrat pe piața magazinelor mono-brand în 2015, prin deschiderea primului magazin Kiehl’s în AFI Palace Cotroceni din București. În prezent, brandul Kiehl’s deține șase magazine proprii în București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. L’Oréal România operează, în total, 11 magazine proprii sub brandurile Kiehl’s și NYX Professional Make-Up.
L’Oréal România este prezent pe piața locală de 21 de ani. Producătorul a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 369,5 milioane de lei, în creștere cu 17% față de 2016, respectiv un profit net de 33,9 milioane de lei.





