L’Oréal România donează produse către zece spitale din țară

L’Oréal România donează peste 42.000 de produse (creme de mâini, șampoane și geluri de duș) către spitalele de boli infecțioase din țară. De asemenea, donează peste 7,5 tone de gel pentru curățarea mâinilor pe bază de alcool către spitale, farmacii și rețelele alimentare. Pe de altă parte, compania își exprimă sprijinul pentru IMM-urile din rețeaua sa de distribuție și furnizori. Măsurile luate în România fac parte dintr-un program amplu de solidaritate, implementat de L’Oréal Group la nivel european pentru a sprijini lupta împotriva COVID-19, alături de toți partenerii săi. L’Oréal România donează produse către zece spitale din țară

„În aceste momente pline de provocări este important să acționăm asupra unui obiectiv comun: oprirea pandemiei și minimizarea impactului acesteia. Prin măsurile luate, ne arătăm sprijinul față de personalul medical dedicat, îi ajutăm să se protejeze pe cei care trebuie să își mențină activitatea în continuare și suntem alături de partenerii noștri cei mai vulnerabili în această perioadă”, spune Vanya Panayotova, Country General Manager L’Oréal România.

Fabricile L’Oréal au început deja să producă geluri hidroalcoolice pentru curățarea mâinilor sub brandurile La Roche Posay, Garnier și L’Oréal Paris.

L’Oréal România este alături de furnizorii săi cu businessuri de mici dimensiuni și îi susține pentru a face față provocărilor cu care se confruntă. Astfel, pe timpul stării de urgență, facturile acestora vor fi plătite imediat după primirea și procesarea lor, indiferent de data scadenței. De asemenea, în condițiile în care unele dintre cele mai afectate afaceri sunt saloanele și magazinele mici de produse cosmetice, grupul francez le va permite amânarea plății facturilor curente până în momentul în care li se va permite redeschiderea afacerii.

L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
Grupul francez L’Oréal a raportat pentru primul trimestru al acestui an un avans al vânzărilor cu 9,4% până la 11,24 miliarde de euro,...
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
Studiu: Tulburările de pigmentare ale pielii, impact semnificativ asupra calității vieții
Studiu: Tulburările de pigmentare ale pielii, impact semnificativ asupra calității vieții
L'Oréal Dermatological Beauty a prezentat rezultatele a două studii globale privind sănătatea pielii, desfășurate de La Roche Posay (LRP) și...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la...
Focus pe sustenabilitate: ce planuri are L’Oréal România
Focus pe sustenabilitate: ce planuri are L’Oréal România
L’Oréal România adoptă o serie de măsuri pentru a contribui la reducerea poluării, îmbunătățirea calității aerului în România și...