Studiu: Tulburările de pigmentare ale pielii, impact semnificativ asupra calității vieții

L'Oréal Dermatological Beauty a prezentat rezultatele a două studii globale privind sănătatea pielii, desfășurate de La Roche Posay (LRP) și Vichy, în cadrul Congresului Mondial de Dermatologie (WCD) din Singapore. Studiu: Tulburările de pigmentare ale pielii, impact semnificativ asupra calității vieții

În cel mai mare studiu de acest fel, La Roche Posay, în parteneriat cu Ipsos, a intervievat 48.000 de persoane din 34 de țări iar concluzia a fost că jumătate (50%) suferă de tulburări de pigmentare ale pielii autodeclarate (PD), inclusiv vitiligo, hiperpigmentarea postinflamatorie și melasma.

Aproape o treime (28%) au raportat un impact semnificativ asupra calității vieții ca rezultat, iar 44% dintre cei cu tulburări de pigmentare au declarat că ascund partea vizibilă a pielii afectate.

Totodată, Vichy a prezentat rezultatele unui sondaj realizat în rândul a 20.000 de femei din 20 de țări, care a arătat că 72% dintre acestea consideră că variațiile hormonale au un impact negativ asupra stării lor de bine, iar majoritatea femeilor (trei din patru) spun că problemele pielii sunt prezente sau se înrăutățesc în perioadele menstruale.

„Atât la nivel global, cât și în România, impactul pigmentării și variațiilor hormonale pe pielea și scalpul femeilor este unul extrem de puternic, cu efect negativ asupra stării de bine și calității vieții pacientelor. De aceea, pentru sănătatea pielii și pentru susținerea calității vieții, pigmentările și efectele variațiilor hormonale la nivelul pielii și scalpului femeilor sunt aspecte obligatoriu de luat în calcul în practica de zi cu zi în cabinetul medicului dermatolog, atât pentru prevenție, cât și ca tratament”, a declarat Dr. Dana Bratu, Medic Specialist Dermatolog & Estetică Medicală.

L'Oréal valorifică decenii de inovație validată de dermatologi, dezvoltate de peste 4.000 de oameni de știință, pentru a oferi produse și servicii noi care ajută la diagnosticarea, prevenirea și abordarea bolilor de pielii. La Congresul Mondial de Dermatologie, L'Oréal a prezentat inovații pentru protecția pielii, fotoprotecție, pigmentare și îmbătrânire, care au la bază sustenabilitatea și incluziunea.


Citește și Mai mult de jumătate din shopperi au ”abandonat” cumpărăturile online


Ingrediente noi și Știința Verde

Mexoryl 400 este ingredientul cheie, patentat, din UVMune 400 al brandului La Roche-Posay, prima tehnologie L'Oréal care protejează pielea împotriva razelor UVA ultra-lungi și previne deteriorarea pielii cauzată de fotoîmbătrânire și modificarea genelor care pot duce la cancer de piele.

Pro-Xylane de la L'Oréal Paris este primul ingredient activ obținut prin Știința Verde, realizat din zaharuri naturale găsite în lemnul de fag. Concepută acum mai bine de 20 de ani, molecula de Pro-Xylane a fost ulterior brevetată și servește ca referință pentru soluțiile anti-îmbătrânire L'Oréal.

Madecassoside, găsit în Balsamul calmant și reparator La Roche-Posay Cicaplast Baume B5, este obținut din frunzele plantei Centella Asiatica, apă și etanol din trestia de zahăr. Extractul de plantă este cunoscut pentru proprietățile sale calmante și antiinflamatorii și pentru capacitatea de a ajuta la vindecarea pielii.

L’Oréal România, parte a Grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Vichy și La Roche-Posay, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

 L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal Groupe a raportat vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față...
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
L’Oréal aduce un nou brand de skincare în România
L’Oréal aduce un nou brand de skincare în România
L’Oréal România, unul dintre cei mai mari jucători din piața produselor cosmetice, aduce un nou brand în portofoliul său. Este vorba despre...