Focus pe sustenabilitate: ce planuri are L’Oréal România

L’Oréal România adoptă o serie de măsuri pentru a contribui la reducerea poluării, îmbunătățirea calității aerului în România și sprijinirea comunităților, ca parte din planul global de sustenabilitate al companiei, „L’Oréal for the Future”. Focus pe sustenabilitate: ce planuri are L’Oréal România

Plecând de la strategia globală a grupului, bazată pe trei piloni principali (transformarea activității companiei, implicarea întregului ecosistem de afaceri și contribuția la rezolvarea celor mai urgente nevoi ale planetei și societății), planul local are la bază trei direcții strategice: aer de calitate, un mediu mai curat, comunități informate și sprijinite.

Pentru a-și reduce emisiile de dioxid de carbon, L’Oréal România se angajează ca, până în anul 2024, să-și modifice flota auto, astfel încât aceasta să fie formată în proporție de 100% din modele auto hibrid și hibrid ușor. Compania își regândește, de altfel, modelul de distribuție a produselor astfel încât să fie reduse emisiile de CO2 generate de transportul acestora. 

Totodată, până în anul 2030 toate spațiile în care L’Oréal își desfășoară activitatea vor fi neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon, prin îmbunătățirea eficienței energetice și utilizarea energiei regenerabile în proporție de 100%. În același timp, pentru a contribui la îmbunătățirea calității aerului, compania va contribui la plantarea de copaci prin donații către asociații de mediu specifice și acțiuni de voluntariat. În ultimii doi ani, compania și-a donat în acest scop bugetul destinat cadourilor de final de an pentru parteneri și angajați, oferindu-le acestora posibilitatea de a respira un aer mai curat. 

Planurile de sustenabilitate ale L’Oréal România

Pentru reducerea poluării și creșterea potențialului de reciclare a produselor de beauty și conexe, până în 2023, L’Oréal România va face tranziția către ambalaje din plastic 100% reciclat sau generat prin metode sustenabile; va reduce producția de materiale publicitare și va utiliza materiale reciclabile în proporție de 100% pentru comunicarea cu consumatorii.

De asemenea, toate materialele destinate punctelor de vânzare a produselor L’Oréal vor respecta principiile eco-design care se bazează pe principiile economiei circulare, ceea ce înseamnă că vor fi realizate în proporție de 100% din materiale reciclabile, vor putea fi reciclate sau reutilizate, iar transportul lor va avea un impact redus asupra mediului. În prezent, mobilierul nepermanent al companiei respectă aceste principii. Până în 2025 și mobilierul permanent din magazinele proprii va face transferul către un design sustenabil. Primii pași în această direcție au fost deja făcuți, iar magazinul Kiehl’s din Brașov este primul magazin al companiei ce urmează să primească certificarea LEED.

Mai mult, compania va sorta, trata și recicla deșeurile în toate locațiile sale (sediul central și magazine proprii) și va asigura accesul consumatorilor români la informații despre sustenabilitate și reciclare în cadrul programului Garnier Green Beauty.

L’Oréal România lansează prima platformă care îi învață pe consumatori cum să sorteze corect ambalajele produselor cosmetice și care sunt etapele reciclării. Platforma oferă informații despre tipurile de produse care pot fi sau nu reciclate, despre cum trebuie pregătite ambalajele înainte de aruncare, despre tipul containerelor în care trebuie aruncate s.a.m.d. Totul pentru protejarea planetei, dar și pentru bunăstarea consumatorilor și a generațiilor viitoare.

L’Oréal România crede cu tărie că incluziunea și corectitudinea contribuie la o lume mai durabilă, așa că a luat măsuri pentru protejarea, sprijinirea și creșterea gradului de conștientizare a comunităților din jurul L’Oréal, prin campanii și programe inițiate de brandurile din portofoliul companiei. De asemenea, Fundația L’Oréal a lansat un fond caritabil pentru asociațiile care sprijină femeile în situații vulnerabile –„L’Oréal Fund for Women”, prin care organizațiile non-guvernamentale (inclusiv din România) pot accesa fonduri pentru inițiativele pe care le desfășoară în acest scop.

 

 L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal Groupe a raportat vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față...
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante
L'Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la...