L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante

L'Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la ingredientele cheie din produsele cosmetice. L'Oréal va fi membru fondator, alături de Unilever și Kao. L'Oréal investește în biotehnologie pentru a dezvolta ingrediente pe bază de plante

Investiția, realizată prin BOLD, fondul de capital de risc al Grupului L'Oréal, va contribui la crearea de noi ingrediente sustenabile derivate din organisme vii. Prin intermediul expertizei în biotehnologie a companiei Geno, L'Oréal va înlocui ingredientele tradiționale cu alternative bio, cum ar fi cele obținute din zaharuri de origine vegetală. Noile ingrediente vor fi folosite în diverse produse ale brandurilor L'Oréal, o etapă esențială pentru îndeplinirea obiectivului companiei de a avea formule 100% ecologice și ingrediente derivate în proporție de 95% din surse regenerabile sau abundente.

Biotehnologia este una dintre cele patru discipline Green Sciences ale Grupului L'Oréal, care se concentrează pe folosirea organismelelor vii pentru furnizarea de materii prime, respectând în același timp biodiversitatea, resursele naturale și ecosistemele acvatice. Investiția contribuie la reducerea amprentei asupra mediului a industriei de frumusețe și reprezintă un pas important în direcția îndeplinirii angajamentelor L'Oréal for the Future pentru 2030.

„La L'Oréal, credem că știința are puterea de a crea o lume mai bună și ne angajăm să ne folosim expertiza pentru a genera schimbări pozitive în industria frumuseții. De aceea, am făcut din Green Sciences piatra de temelie a cercetării noastre. Suntem încântați de parteneriatul cu Geno, a cărui abordare unică în dezvoltarea de ingrediente alternative, bazate pe biotehnologie, se aliniază perfect cu viziunea noastră pentru un viitor mai sustenabil. Lucrând împreună cu alte branduri din industria cosmetică, ne putem valorifica expertiza și resursele colective acolo unde eforturile noastre combinate pot avea un impact semnificativ”, a declarat Barbara Lavernos, Deputy Chief Executive Officer responsabilă cu Cercetarea, Inovarea și Tehnologia la L’Oréal.

„Alăturarea companiei L'Oréal în această echipă incredibilă formată din branduri globale arată cât de importantă și de urgentă este nevoia de materiale trasabile, rezistente și durabile, la scară largă. Angajamentul L'Oréal accelerează și mai mult obiectivul Geno de a reduce emisiile globale de carbon cu peste 100 de milioane de tone în următorii ani, vizând piețele de materiale la scară largă. Suntem entuziasmați să ajutăm L'Oréal să își atingă obiectivele îndrăznețe pentru 2030 de a încorpora ingrediente bio în proporție de 95% pentru formule și de a utiliza materiale de ambalare care sunt trasabile și provin din surse sustenabile. Am demonstrat că impactul este posibil la scară largă. Tehnologia Geno a fost dezvoltată încă de la început pentru a accelera tranziția materialelor prin furnizarea de ingrediente sustenabile la scară largă, iar această colaborare este pregătită să facă exact acest lucru pentru industria frumuseții și a îngrijirii personale. Acest parteneriat va accelera și mai mult misiunea noastră la scară globală, o misiune necesară pentru a răspunde cererii în creștere a pieței pentru produse sustenabile”, a declarat Christophe Schilling, Chief Executive Officer, Geno.

L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
Grupul francez L’Oréal a raportat pentru primul trimestru al acestui an un avans al vânzărilor cu 9,4% până la 11,24 miliarde de euro,...
L'Oréal a achiziționat firma de cercetare daneză Lactobio
L'Oréal a achiziționat firma de cercetare daneză Lactobio
L'Oréal a anunțat finalizarea procesului de achiziție a companiei daneze Lactobio, lider de piață în cercetarea probioticelor și a...
 L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal Groupe a raportat vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față...
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
Focus pe sustenabilitate: ce planuri are L’Oréal România
Focus pe sustenabilitate: ce planuri are L’Oréal România
L’Oréal România adoptă o serie de măsuri pentru a contribui la reducerea poluării, îmbunătățirea calității aerului în România și...