Kraft Heinz va livra mâncare gata preparată în Europa
După un test finalizat cu succes în Olanda, gigantul alimentar Kraft Heinz a decis să livreze mâncare gata preparată, direct către consumatori, în toată Europa, sub umbrela brandului propriu Honig, de produse semipreparate.
Proiectul pilot a avut loc în timpul primului val de coronavirus, iar rezultatele obținute au determinat compania americană să îl extindă în principalele orașe din Germania, Franța, Italia și Spania.
Expansiunea Honig este un exemplu din noua strategie globală de creștere a companiei americane, precizează Bob Rog, managing director Kraft Heinz Benelux. El spune că Benelux va fi zona în care vor fi testate mai multe oportunități de creștere pentru companie și dacă inovațiile vor avea succes aici, vor fi implementate în restul Europei. Kraft Heinz deține în Olanda un centru de excelență și un departament internațional de cercetare, ambele având în total circa 700 de angajați.
Anunțul vine în contextul în care Kraft Heinz a încheiat al treilea trimestru din acest an cu vânzări de 6,44 miliarde de dolari (circa 5,5 miliarde de euro), în creștere față de perioada similară din anul trecut, când veniturile au fost de 6 miliarde de dolari. Cifra de afaceri a companiei pe primele nouă luni din 2020 a fost de 19,2 miliarde de dolari, un avans de 4,4% față de primele nouă luni din 2019, însă profitul s-a diminuat cu 33,7%, până la 579 milioane de dolari.