Kraft Heinz bifează un trimestru puternic datorită categoriei ready-meal

Gigantul alimentar Kraft Heinz a obținut în cel de-al doilea trimestru rezultate financiare mai bune decât estimase inițial datorită faptului că, în ciuda relaxării măsurilor anti-COVID la nivel global, consumatorii par să renunțe cu greu la obiceiurile alimentare din perioada lockdownului, precum meniurile ready-to-eat. Kraft Heinz bifează un trimestru puternic datorită categoriei ready-meal

Kraft Heinz a bifat o scădere a cifrei de afaceri de până la 6,62 miliarde de dolari (5,6 miliarde euro), însă aceste rezultate sunt mult mai bune decât estimările analiștilor  - de 6,55 miliarde de dolari. Pentru anul în curs, gigantul FMCG își propune să depășească nivelul de 6,61 miliarde de dolari înregistrat în anul pre-pandemic 2019, potrivit publicației RetailDetail.

Cifrele bune înregistrate în cel de-al doilea trimestru au legătură cu valul tendințelor alimentare formate în timpul blocajului din perioada pandemiei, când oamenii s-au bazat pe mâncare semipreparată, preambalată sau meniurile ready to eat din cauza închiderii restaurantelor și a sistemului de work from home.

Citește și: Tranzacție pe piața sosurilor: Assan Foods intră în portofoliul Kraft Heinz

Kraft Heinz a început să livreze mâncare semipreparată direct către consumatori sub umbrela propriului brand Honig în Europa, la finalul anului 2020. Expansiunea Honig a fost văzută ca un exemplu din noua strategie globală de creștere a companiei americane. “Vedem semne că anumite obiceiuri din perioada pandemiei au rămas, chiar și acum, când au fost ridicate mare parte din restricții”, au comentat reprezentanți ai gigantului alimentar despre rezultatele obținute în semestrul doi al acestui an.

CEO-ul Miguel Patricio, precum alți executivi din industria alimentară, se arată îngrijorat de costurile în creștere pentru materia primă, packaging și transport. Totuși, Patricio nu crede în pasarea acestor costuri în contul consumatorilor și descrie situația ca fiind gestionabilă.

Te-ar putea interesa și: Cine sunt artizanii dezvoltării categoriei ready-meal pe piața românească

 

Tranzacție pe piața sosurilor: Assan Foods intră în portofoliul Kraft Heinz
Tranzacție pe piața sosurilor: Assan Foods intră în portofoliul Kraft Heinz
Kraft Heinz cumpără producătorul turc de sosuri Assan Foods de la Kibar Holding într-o tranzacție ce evaluează compania Assan la suma de 100...
Ce aduce 2021 pe piața bunurilor de larg consum
Ce aduce 2021 pe piața bunurilor de larg consum
Intrarea în noul an nu a adus schimbarea la care cei mai mulți speram, ci mai degrabă o imagine asemănătoare cu cea de acum 12 luni. Dacă în...
Kraft Heinz va livra mâncare gata preparată în Europa
Kraft Heinz va livra mâncare gata preparată în Europa
După un test finalizat cu succes în Olanda, gigantul alimentar Kraft Heinz a decis să livreze mâncare gata preparată, direct către...
Lactalis preia divizii ale Kraft Heinz în schimbul a 3,2 miliarde de dolari
Lactalis preia divizii ale Kraft Heinz în schimbul a 3,2 miliarde de dolari
Mai multe divizii Kraft Heinz axate pe producția de brânzeturi vor intra în portofoliul grupului Lactalis în urma unei tranzacții estimate la...