Kraft Heinz finalizează investiția de 70 de milioane de euro în extinderea fabricii din Spania
Compania Kraft Heinz a mărit cu 50% capacitatea de producție a fabricii sale din La Rioja, Spania, ca parte a unei investiții de 70 de milioane de euro, potrivit FoodBev Media. Proiectul de extindere vizează consolidarea poziției fabricii ca una dintre cele mai eficiente unități ale companiei din Europa. Această investiție va ajuta producătorul să facă față cererii tot mai mari pentru gama sa de sosuri Heinz pe piața europeană.
La un an și jumătate de la începerea lucrărilor, fabrica din La Rioja beneficiază de o nouă instalație de prelucrare de ultimă generație, astfel încât capacitatea de producție să fie crescută. Investiția va genera, de asemenea, 39 de noi locuri de muncă permanente în regiune. Pe lângă producția unei game de sosuri Heinz pentru consumul local și european, fabrica din Alfaro procesează anual aproximativ 25.000 de tone de roșii cultivate local pentru marca Orlando a companiei.
„Extinderea fabricii marchează un pas important în călătoria noastră de a deveni numărul unu în Europa în ceea ce privește sosurile atât pentru consumul de acasă, cât și în afara casei. Cu o capacitate de producție crescută și o tehnologie nouă, de ultimă generație, vom putea răspunde mai ușor tendințelor și gusturilor culinare în evoluție - inclusiv cererii de versiuni mai sănătoase ale preferințelor fanilor, cum ar fi maioneza Heinz”, a declarat Willem Brandt, Președinte al The Kraft Heinz Company's European and Pacific Developed Markets.
Investiția face parte dintr-o strategie mai amplă de extindere, care a dus la instalarea unor noi linii de umplere de mare viteză și a unei noi fabrici pilot situate la centrul de cercetare și dezvoltare al Kraft Heinz din Nijmegen, Țările de Jos.
Kraft Heinz a încheiat anul 2024 cu venituri în scădere, potrivit raportului financiar publicat de companie la jumătatea lunii februarie. Vânzările companiei au scăzut cu 3% pe parcursul anului trecut, până la 25,8 miliarde de dolari.
„Pe măsură ce intrăm în 2025, ne concentrăm în continuare pe îndeplinirea taskurilor noastre strategic. Vom valorifica proiectele deja puse în mișcare și intrăm în acest an cu un avans în ceea ce privește inovarea produselor. De propunem să dezvoltăm mărcile noastre și să câștigâm noi clienți și puncte de distribuție suplimentare pe piețele emergente. Deși mai avem mult de lucru, am încredere în strategia noastră, în oamenii noștri și în cultura noastră unică, pentru a conduce la o creștere profitabilă constantă pe termen lung”, a declarat Carlos Abrams-Rivera, CEO Kraft Heinz.





