Kosarom, investiție de 150.000 de euro într-un magazin premium [GALERIE FOTO]

Kosarom, unul dintre jucătorii cu notorietate din piața locală de carne și preparate din carne, a inaugurat la finalul lunii octombrie Fine Store, un concept de magazin premium. Investiția s-a ridicat la 150.000 de euro și acesta reprezintă a 25-a unitate comercială operată de companie.

”Pentru Moldova și pentru Iași, Kosarom este un brand reprezentantiv, deci unde puteam găsi un loc mai potrivit pentru această locație premium decât în inima orașului Iași, la Palas Mall? Vorbim despre un magazin ce se diferențiază de alte locuri similare, un magazin în care consumatorul poate alege produse premium și unde are recomandările specialiștilor”, a precizat Georgiana Peruc, Director de Marketing al Kosarom.

Noul concept vine cu elemente de design modern, totul fiind gândit astfel încât vedeta magazinului să fie vitrina de carne. ”Toate elementele prezente în spațiu, de la design interior până la echipamente, de la modalitatea de prezentare a produselor până la personalul pregătit pentru acest tip de servire, toate au fost corelate pentru a crea un spațiu cât mai primitor în strânsă legătură cu standardele de siguranță alimentară impuse de legislația în vigoare”, a mai punctat Georgiana Peruc.

În ceea ce privește sortimentația, magazinul pune la dispoziția clienților pe lângă produsele ce provin de la Kosarom și AviTop, produse de carne maturată, brânzeturi artizanale și diverse sortimente de vinuri, produse care nu pot fi găsite în magazinele de proximitate sau în restul rețelei de magazine operate de Kosarom.

Cum arată primele rezultate? ”Traversăm o perioadă delicată din punct de vedere al traficului de clienți în centrele comerciale, însă această locație este pe un trend ascendent de la o zi la alta, numărul de clienți fiind în creștere”, mai spune reprezentanta Kosarom.

În ceea ce privește planurile pentru perioada următoare, Kosarom are pe listă noi deschideri de magazine, dar și extinderea gamei de produse, cu o linie de produse dedicate sezonului rece și sărbătorilor de iarnă. ”Anul 2020 a fost plin de provocări pentru Kosarom, însă nu ne-am oprim, ci dimpotrivă am lansat în permanență proiecte noi, fie că vorbim despre lansări de produse ce au venit în întâmpinarea nevoilor consumatorilor noștri, fie despre deschideri de noi magazine, fie de diverse soluții sustenabile pentru întreaga echipă, iar anul viitor nu va face excepție”, concluzionează Georgiana Peruc.

Grupul Kosarom a fost fondat de antreprenorul Neculai Apostol și include firmele Industrializarea Cărnii Kosarom (procesare carne), Suinprod (creștere porci) și Avi-Top (creștere păsări). Per total, grupul a raportat în ultimul an financiar o cifră de afaceri de 330,82 de milioane de lei, în creștere cu 16% față de anul 2018.

Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Cu o prezență de peste 32 de ani pe piața retailului independent și 68 de magazine operate în șase județe, rețeaua Magazine Diana face...
Carne și Sare, o măcelărie next level
Carne și Sare, o măcelărie next level
Un business apărut ca răspuns la o necesitate a fondatorilor, Carne și Sare se dezvoltă într-un ritm alert, pe fondul apetitului românilor...
2022, anul „remodelării” comerțului modern
2022, anul „remodelării” comerțului modern
Dacă sintetizăm în câteva cuvinte 2022 pentru retailul modern, acestea sunt continuarea trendului de expansiune, dar și o atenție tot mai mare...
Grupul Kosarom și-a bugetat investiții de 20 mil. euro pentru 2022
Grupul Kosarom și-a bugetat investiții de 20 mil. euro pentru 2022
Grupul Kosarom, unul dintre marii producători din industria cărnii din România, și-a bugetat pentru anul 2022 investiții de 20 de milioane...