International Bloemen extinde capacitatea logistică

În urma unei creșteri semnificative a capacității de producție și procesare, International Bloemen anunță o extindere majoră prin construirea unui nou centru logistic. Lucrările au început în acest an, prima parte a centrului fiind o construcție de 1.200 de metri pătrați cu o capacitate de ambalare de aproximativ 50.000 de articole pe zi. Investitia totală doar pe acest segment este de aproximativ jumătate de milion de euro.

Odată finalizat acest proiect, centrul va fi compus din 1.800 de metri pătrați de hale plus aproximativ 13.000 de metri pătrați pentru solarii. International Bloemen extinde capacitatea logistică

„Am achiziționat de curând un teren de 15.000 de metri pătrați unde vom dezvolta solarii pentru creșterea plantelor de sezon pentru lanțurile mari de magazine, pe întreaga suprafață. Investiția pentru această axă de producție va fi în jurul sumei de un milion de euro și se va finaliza pe la jumătatea anului 2023”, adaugă Iulian Cazacu, Director General International Bloemen.

În momentul de față, în funcție de sezon, articolele livrate de International Bloemen variază între 100.000 și 500.000 lunar.

„Avem un departament propriu de creație, care adaptează produsele noastre în funcție de ferestrele de oportunitate din piață, oferindu-ne un mare avantaj, deoarece rata de conversie este mult mai mare”, adaugă Iulian Cazacu.


Citește și

Iulian Cazacu, International Bloemen: „99% din vânzări au loc prin intermediul modern trade”


Dacă ar fi să facă un top al celor mai cerute produse din portofoliu, executivul începe lista cu Crăciunița, orhidee, aranjamentele din plante adaptate la specificul național și la calendarul de evenimente, buchete, ghivecele din ceramică, substratul vegetal. Iar din acest an, compania va începe livrarea și pe segmentul de jucării.

„Suntem atenți la piață întotdeauna și, fiind o firmă puternic capitalizată, putem extinde obiectul de activitate în orice sector adiacent nișei noastre. Identitatea noastră de brand este construită în jurul produselor din gama «feel good», așadar o să ne concentrăm către această zonă. Primul pas către extindere va fi reprezentat de investițiile în solarii pe 13.000 de metri pătrați”, spune directorul general al companiei.

Începând cu anul 2019, firma a atins un prag de 4 milioane de euro cifră de afaceri, devenind principalul furnizor de plante și flori către marile lanțuri de magazine din România. Portofoliul de clienți este compus din retailerii mari, iar interesul pentru produse pentru acasă a crescut exponențial, oferind climatul ideal pentru această nouă investiție. La jumătatea acestui an, compania s-a apropiat de cifra de afaceri din 2020 și, luând în calcul comenzile și rezervările deja existente, 2021 se poate încheia cu o cifră de afaceri de cinci milioane de euro.

„Pentru 2025 suntem în faza de market research pentru noi game de produse”, concluzionează Iulian Cazacu, Director General International Bloemen.

Supermarket La Cocoș estimează o cifra de afaceri de 1 miliard de lei pentru 2023 și vrea să deschidă încă 5 magazine până în 2025
Supermarket La Cocoș estimează o cifra de afaceri de 1 miliard de lei pentru 2023 și vrea să deschidă încă 5 magazine până în 2025
Supermarket La Cocoș, cel mai mare retailer independent din România după cifra de afaceri, își propune ca obiectiv de vânzări pentru anul...
România, a treia piață din Europa Centrală și de Est raportat la stocul spațiilor de retail modern
România, a treia piață din Europa Centrală și de Est raportat la stocul spațiilor de retail modern
Dezvoltatorii au livrat în prima jumătate a anului patru proiecte de retail modern, cu o suprafață totală de 30.000 metri pătrați, Giurgiu,...
Companiile de retail au generat cea mai mare cerere pentru spații logistice și industriale
Companiile de retail au generat cea mai mare cerere pentru spații logistice și industriale
În primul semestru al anului curent au fost închiriate spații logistice și industriale cu o suprafață cumulată de 542.000 de metri pătrați,...
Iulian Cazacu, International Bloemen: „99% din vânzări au loc prin intermediul modern trade”
Iulian Cazacu, International Bloemen: „99% din vânzări au loc prin intermediul modern trade”
O afacere pornită inițial într-un garaj, într-o localitate din apropierea orașului Târgoviște și o investiție minimă – așa a luat...