Industria băuturilor alcoolice va atinge pragul de 2,7 trilioane de dolari până în 2028

Industria globală a băuturilor alcoolice va atinge până în 2028 valoarea de 2,7 trilioane de dolari (2,4 trilioane de euro), potrivit unui studiu Polaris Market Research citat de Esmmagazine.com. Industria băuturilor alcoolice va atinge pragul de 2,7 trilioane de dolari până în 2028

Potrivit companiei de cercetare, creșterea pieței de băuturi alcoolice va fi dictată de o serie de factori printre care un număr mai mare de producători de vin și bere, schimbarea obiceiurilor de consum în favoarea produselor premium și super-premium, un proces mai rapid de urbanizare și apetitul pentru băuturile alcoolice cu arome sau cocktail-uri.

Datele unui studiu publicat în 2018 arată că un american consumă în medie 8,7 litri de alcool pe an.

Pe de altă parte, compania de cercetare susține că industria globală va deveni din ce în ce mai fragmentată, deși consolidarea va accelera în următorii ani. Spre exemplu, decizia Heineken de a cumpăra Distel din Africa de Sud este un exemplu elocvent în acest sens, producătorul de bere intrând astfel în categoria de vinuri și băuturi alcoolice.

 

Scumpiri, comerț ilegal și consum de alcool în rândul tinerilor, posibile efecte în lanț ale taxei pe zahăr
Scumpiri, comerț ilegal și consum de alcool în rândul tinerilor, posibile efecte în lanț ale taxei pe zahăr
Asociația Națională pentru Băuturi Răcoritoare, care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din România, reiterează...
Asociația Spirits România cere Guvernului regândirea planului privind majoarea accizei pentru băuturile alcoolice
Asociația Spirits România cere Guvernului regândirea planului privind majoarea accizei pentru băuturile alcoolice
Asociația Spirits România, organism reprezentativ al producătorilor și distribuitorilor de băuturi spirtoase din România, a transmis o...
AB InBev investește milioane de euro în portofoliul de bere fără alcool
AB InBev investește milioane de euro în portofoliul de bere fără alcool
În contextul în care categoria berii fără alcool experimentează una dintre cele mai rapide creșteri, AB InBev investește milioane de euro în...
Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat
Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat
Responsabil în ceea ce privește consumul și protejarea mediului, loial categoriei și brandului în ciuda creșterilor de preț, cu așteptări...
Spirits Romania: Majorarea accizei la alcool va crește consumul de băuturi nefiscalizate
Spirits Romania: Majorarea accizei la alcool va crește consumul de băuturi nefiscalizate
Prețul la raft al băuturilor spirtoase va crește în acest an ca urmare a majorării cu 6% a nivelului accizei la alcool și băuturile alcoolice...
Nawaf Salameh, Alexandrion Group: Problema pieței de băuturi alcoolice nu este acciza, ci legislația neactualizată
Nawaf Salameh, Alexandrion Group: Problema pieței de băuturi alcoolice nu este acciza, ci legislația neactualizată
Problema principală cu care se confruntă piața de băuturi alcoolice nu este creșterea accizei, ci faptul că legislația pentru industria...