Importatorul J&B alocă 4 mil. euro pentru propriul depozit logistic în București

PPD, compania care importă pe plan local brandurile de băuturi spirtoase J&B, Johnnie Walker sau Aperol, va investi patru milioane de euro în construcția propriului depozit logistic din București, care urmează să fie finalizat anul viitor. Importatorul J&B alocă 4 mil. euro pentru propriul depozit logistic în București

Dacă până acum PPD România a închiriat spațiile de depozitare, compania a hotărât să investească în propriul depozit logistic pe fondul creșterii volumelor, a explicat pentru Progresiv Constandinos Efthymiou, Directorul Regional pentru Europa Centrală și de Est al PPD.

„E vorba de un teren cu o suprafață totală de 16.800 mp, jumătate fiind ocupată de construcția în sine”, a spus Efthymiou.

Pe lângă această investiție, compania va direcționa un buget important și spre brandurile principale din portofoliu – J&B, Jonny Walker și Aperol – dar și în relansarea brandului de vodcă Tazovsky, prezent în special în comerțul tradițional. În plus, compania are în plan și extinderea echipei din România, în acest an completând pe partea de vânzări cu 14 noi angajați.

În ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri din acest an, Constandinos Efthymiou a estimat un avans de 23% al vânzărilor, evoluție susținută de categoriile de whiskey, vodcă, rom sau aperol, ultimele două înregistrând cel mai rapid ritm de creștere. Pentru anul viitor, compania preconizează menținerea avansului înregistrat în 2017.

„Mizăm pe o creștere de două cifre și în 2018. În cel mai pesimist scenariu văd un avans de doar 10%”, a mai afirmat Efthymiou.

Potrivit datelor furnizate de Ministerul de Finanțe, PPD România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 22 milioane de lei, în creștere cu 12% comparativ cu 2015 și un profit net de 1,38 milioane lei, în creștere cu 3% față de 2015.

Aquila, profitabilitate record anul trecut
Aquila, profitabilitate record anul trecut
Aquila (simbol bursier AQ), unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de...
O piață în creștere accelerată
O piață în creștere accelerată
Piaţa locală de distribuţie FMCG se află, în mod cert, pe o traiectorie ascendentă, având în federe faptul că avansul mediu al cifrei de...
Băuturile spirtoase, o categorie prinsă între creșterea costurilor de producție și limitarea bugetelor consumatorilor
Băuturile spirtoase, o categorie prinsă între creșterea costurilor de producție și limitarea bugetelor consumatorilor
Incertitudine și adaptare – așa descriu producătorii și importatorii de băuturi spirtoase anul 2022, unul marcat de scumpirea materiilor...
Claudia Ancuța, PPD România, un manager al noilor începuturi
Claudia Ancuța, PPD România, un manager al noilor începuturi
Pentru Claudia Ancuța, fiecare schimbare a companiei angajatoare a însemnat intrarea într-o nouă arie de marketing, dar și șansa de a crea ceva...