Ginza Invest țintește vânzări de 1 mil. euro cu brandul Nebulous Stars până în 2027

Ginza Invest, distribuitor de jucătorii, a lansat pe piața locală brandul Nebulous Stars, un concept inovator de retail educațional și recreațional dedicat copiilor, deja prezent în 79 de țări. Compania deține franciza exclusivă pentru România și și-a propus să depăşească 1 milion de euro, cifra de vânzari, în următorii 3 ani. Lorina Seres_OwnerCEO Ginza Invest, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Pentru piața din România, selecția include o gamă variată de produse din categoriile: arts & crafts, papetărie, cadouri și colecționabile, accesorii fashion și rechizite.

Produsele sunt listate deja în hipermarketurile Auchan, Carrefour și Kaufland, în magazinele Inmedio, dar și în librării și magazine specializate.

„Pentru anul viitor ne dorim să listăm brandul Nebulous Stars în reţeaua Mega Image, în magazinele specializate de jucării, reţeaua de librarii Humanitas şi în magazinele de cadouri. Este important de precizat faptul că Nebulous Stars este un concept foarte adaptabil diverselor tipuri de canale de vânzare, având un portofoliu complex de produse, adecvat pentru fiecare tip de magazin, fie că sunt magazine pentru copii, librării, magazine de proximitate sau hipermarketuri, inclusiv în ceea ce priveşte soluţiile de expunere adaptate pentru fiecare dintre ele”, a explicat Lorina Sereș, Owner & CEO Ginza Invest.

Creat în 2016 de Geneviève Lecompte, un antreprenor canadian cu 25 de ani de experiență în industria jucăriilor, conceptul Nebulous Stars oferă o gamă variată de produse, cu un design unic, destinate fetelor cu vârste între 6 și 12 ani. Printre produsele disponibile se numără articole arts & crafts, papetărie, cadouri și colecționabile, accesorii fashion și rechizite. În prezent, brandul este activ pe 79 de piețe din întreaga lume.

Piața de jucării din România va depăși 400 de milioane de euro în 2025

Universul Nebulous Stars aduce un concept inovator pe piața locală și se aliniază tendinței de creștere a cererii pentru jucării de calitate, educaționale și interactive.

Conform datelor Ginza Invest, piața de jucării din România a înregistrat o evoluție semnificativă în ultimii ani, cu o valoare estimată în 2023 între 300 și 350 de milioane de euro. Această creștere constantă este alimentată de orientarea consumatorilor către jucării ce stimulează creativitatea și dezvoltarea cognitivă. Proiecțiile arată că, până în 2025, piața va depăși 400 de milioane de euro, cu o rată anuală de creștere (CAGR) între 5% și 7%, susținută de popularitatea în creștere a jucăriilor personalizate. Totodată, adoptarea rapidă a comerțului online a accelerat accesibilitatea și diversitatea produselor de pe piața locală, deschizând noi oportunități pentru branduri inovatoare precum Nebulous Stars.

Înființată în 2007, Ginza Invest este un distribuitor important de jucării, cadouri, articole de papetărie, felicitări, accesorii pentru petreceri, produse textile și home&deco pentru peste 4.000 de companii din România. Printre partenerii săi se numără marile rețele de hipermarketuri, librării și magazine de bricolaj, precum Carrefour, Auchan, Mega Image, Kaufland, Metro, Inmedio, Compania de Librării București, Diverta, Humanitas, Dedeman, Hornbach, Altex și multe altele. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 33, 89 milioane de lei, ponderea IKA în total vânzări find de 77%.

expansiune
Investițiile în concepte noi mută expansiunea pe plan secund în retailul local
Deși cu un ritm de expansiune semnificativ mai lent prin comparație cu anul precedent, prima jumătate a acestui an a fost una a premierelor bifate...
eMAG: Clienții plătesc în medie 130 de lei pentru o comandă de jocuri și jucării
eMAG: Clienții plătesc în medie 130 de lei pentru o comandă de jocuri și jucării
Peste 1,7 milioane de cărți pentru copii, jocuri și jucării au fost comandate de pe eMAG din momentul lansării Toys Shop, în urmă cu șase...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...