FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de lactate, a investit circa 3 milioane de euro într-o nouă linie de producție în cadrul fabricii de la Baciu, județul Cluj, marcând astfel intrarea în categoria de cașcaval cu brandul Napolact.
Capacitatea de producție anuală a noii linii de producție este de 3.000 de tone, fiind necesari pentru procesare aproximativ 30 de milioane de litri de lapte. Investiția vine la cinci ani de la inaugurarea liniei de telemea din cadrul aceleiași unități de producție. Astfel, în prezent, FrieslandCampina România produce în fabrica de la Baciu, temelea, cașvacal, brânză de burduf, unt și lapte în ambalaj tetra pak.
Odată cu inaugurarea noii linii de producție, FrieslandCampina România creează 40 de locuri noi de muncă.
Te-ar putea interesa și: 2021 a venit cu rezultate foarte bune pentru Danone România
Produsă din lapte provenit de la fermierii din Ardeal, gama de cașcaval Napolact va fi disponibilă pe rafturile magazinelor în două variante: cașcaval simplu și cașcaval bio. De asemenea, noul cașcaval vine în formate convenabile: atât felii (140g, 240g), cât și blocuri (250g, 350g, 450g).
„Cu această inovație în gama de brânzeturi Napolact și cu extinderea portofoliului de lactate făcute cu lapte din Ardeal, răspundem cererii pieței, având siguranța că noul nostru produs va fi primit foarte bine”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director de Marketing FrieslandCampina România.
FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. Producătorul este prezent pe piața locală cu brandurile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Producătorul deține pe plan local două fabrici în județele Cluj și Mureș. În anul financiar 2020, compania a raportat o cifră de afaceri de 469 de milioane de lei, în creștere cu 4% față de anul precedent și un profit de peste 29 de milioane de lei, bifând un plus de 81% față de 2019.