FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Robert Jasiński, CEO Danone România: 2021 a venit cu rezultate foarte bune. Vânzările Alpro, creștere de peste 10%

Robert Jasiński, CEO Danone România: 2021 a venit cu rezultate foarte bune. Vânzările Alpro, creștere de peste 10%

Robert Jasinski

Pandemia a tras un semnal de alarmă, în condițiile în care consumatorii s-au concentrat, mai mult ca niciodată, pe o alimentație mai sănătoasă. În acest context, Danone România s-a bucurat anul trecut de creșterea importantă a brandurilor Activia, Actimel, coroborată cu avansul de peste 10% a mărcii Alpro, a spus pentru Progresiv Robert Jasiński, CEO Danone România, Bulgaria și Zona Adriatică.

“Impactul pandemiei de Covid 19 este foarte vizibil: consumatorii s-au orientat către produse cu un plus de vitamine, minerale, beneficii concrete pentru nevoile actuale – a avea grijă de imunitate și de a consuma produse care îți ajută organismul să devină mai puternic. Pentru anul acesta ne concentrăm eforturile și resursele către trei categorii importante: plant-based reprezentat de Alpro, imunitate cu Actimel, brand care crește masiv, și produsele pentru bebeluși (nutriție specializată) unde, recent, am devenit lideri de piață cu Aptamil”, a punctat Robert Jasiński.

După ce anul trecut Danone a investit 4 milioane de euro într-o linie de ambalare sustenabilă în fabrica din București, în prezent compania a reușit să reducă amprenta de carbon cu 44%, iar iaurtul produs pe respectiva linie este ambalat în proporție de 93% în ambalaje plant-based. “Ne placem să spunem că suntem compania care conduce revoluția plant-based din România cu brandul Alpro. Aceasta este a doua arie de interes pentru acest an. În prezent, în jur de 10% din gospodăriile din România folosesc astfel de produse și strategia noastră este să creștem acest procent cu ajutorul Alpro, care este reprezentat în categoriile de băuturi, cafea ready to drink, iaurturi și deserturi. Nu în ultimul rând, vrem să dezvoltăm alternativele sănătoase în categoria lactatelor și vom face asta prin brandul Activia”, a mai spus executivul Danone.

Robert Jasiński, fostul managing director al Nutricia România SRL, a preluat conducerea operațiunilor Danone în România în octombrie 2021, cele două divizii fiind reunite sub management comun. Este vorba despre Danone România SRL, companie care produce și distribuie produse lactate proaspete și produse pe bază de plante, și Nutricia România SRL, companie care gestionează produse alimentare pentru bebeluși, precum și produse de nutriție specializată.

Aflați în numărul din luna mai al revistei Progresiv cine este Robert Jasiński și care este filosofia de business după care se ghidează în conducerea operațiunilor locale ale Danone.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content