Robert Jasiński, CEO Danone România: 2021 a venit cu rezultate foarte bune. Vânzările Alpro, creștere de peste 10%

Pandemia a tras un semnal de alarmă, în condițiile în care consumatorii s-au concentrat, mai mult ca niciodată, pe o alimentație mai sănătoasă. În acest context, Danone România s-a bucurat anul trecut de creșterea importantă a brandurilor Activia, Actimel, coroborată cu avansul de peste 10% a mărcii Alpro, a spus pentru Progresiv Robert Jasiński, CEO Danone România, Bulgaria și Zona Adriatică. Robert Jasiński, CEO Danone România: 2021 a venit cu rezultate foarte bune. Vânzările Alpro, creștere de peste 10%

“Impactul pandemiei de Covid 19 este foarte vizibil: consumatorii s-au orientat către produse cu un plus de vitamine, minerale, beneficii concrete pentru nevoile actuale – a avea grijă de imunitate și de a consuma produse care îți ajută organismul să devină mai puternic. Pentru anul acesta ne concentrăm eforturile și resursele către trei categorii importante: plant-based reprezentat de Alpro, imunitate cu Actimel, brand care crește masiv, și produsele pentru bebeluși (nutriție specializată) unde, recent, am devenit lideri de piață cu Aptamil”, a punctat Robert Jasiński.

După ce anul trecut Danone a investit 4 milioane de euro într-o linie de ambalare sustenabilă în fabrica din București, în prezent compania a reușit să reducă amprenta de carbon cu 44%, iar iaurtul produs pe respectiva linie este ambalat în proporție de 93% în ambalaje plant-based. “Ne placem să spunem că suntem compania care conduce revoluția plant-based din România cu brandul Alpro. Aceasta este a doua arie de interes pentru acest an. În prezent, în jur de 10% din gospodăriile din România folosesc astfel de produse și strategia noastră este să creștem acest procent cu ajutorul Alpro, care este reprezentat în categoriile de băuturi, cafea ready to drink, iaurturi și deserturi. Nu în ultimul rând, vrem să dezvoltăm alternativele sănătoase în categoria lactatelor și vom face asta prin brandul Activia”, a mai spus executivul Danone.

Robert Jasiński, fostul managing director al Nutricia România SRL, a preluat conducerea operațiunilor Danone în România în octombrie 2021, cele două divizii fiind reunite sub management comun. Este vorba despre Danone România SRL, companie care produce și distribuie produse lactate proaspete și produse pe bază de plante, și Nutricia România SRL, companie care gestionează produse alimentare pentru bebeluși, precum și produse de nutriție specializată.

Aflați în numărul din luna mai al revistei Progresiv cine este Robert Jasiński și care este filosofia de business după care se ghidează în conducerea operațiunilor locale ale Danone.

 

Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
Robert Jasiński, polonezul care a condus businessul Danone în România, a fost recrutat de ETi
Robert Jasiński, polonezul care a condus businessul Danone în România, a fost recrutat de ETi
Robert Jasiński, managerul polonez care a condus businessul Danone din România în ultimii doi ani, a preluat de la începutul acestui an poziția...
Oana Bejan, Danone România: „Să recrutezi prin preț nu te ajută să construiești loialitate”
Oana Bejan, Danone România: „Să recrutezi prin preț nu te ajută să construiești loialitate”
În industria bunurilor de larg consum sunt puține categorii care să se bucure de un potențial de creștere atât de mare precum produsele...
Danone își reduce costurile prin restructurarea portofoliului
Danone își reduce costurile prin restructurarea portofoliului
Gigantul francez Danone își reduce portofoliul de produse pentru a ține pasul cu majorarea prețurilor, compania renunțând la anumite arome și...
Robert Jasiński (Danone), despre cum să mixezi antreprenoriatul și corporația pentru un management freestyle
Robert Jasiński (Danone), despre cum să mixezi antreprenoriatul și corporația pentru un management freestyle
Robert Jasiński, polonezul care conduce businessul Danone în România începând cu anul trecut, este managerul pentru care corporația și...
Conducerea celor două divizii locale ale Danone, reunită sub management comun
Conducerea celor două divizii locale ale Danone, reunită sub management comun
Robert Jasinski, fostul managing director al Nutricia România SRL, preia conducerea operațiunilor Danone în România, cele două divizii fiind...