FoodVision lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piața din România

Compania FoodVision a lansat pe piața din România DOZZ, prima supa naturală la doză. Aceasta aduce cu sine o inovație importantă, introducând o nouă categorie de produs, inexistentă până acest moment în piață. FoodVision lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piața din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Lansat inițial pe piața din România, produsul inovator va ajunge în curând pe șase piețe europene (Polonia, Belgia, Germania, Italia, Spania și Marea Britanie). DOZZ va fi listată în perioada următoare în toate supermarketurile și pe platformele online importante.

Fără conservanți sau aditivi, în nouă sortimente (roșii, mix legume, broccoli, gaszpacho, pui, iaurt & mentă, ciuperci, linte), DOZZ atacă o piață foarte dinamică, plină de provocări: segmentul preparatelor gata-gătite (ready meals), o piață aflată în plină expansiune la nivel global, care înregistrează o creștere deosebit de rapidă în România.

Consumatorii pot degusta produsul direct din doză, fără a fi nevoie de încălzire.

Partenerul principal al FoodVision în această lansare a fost shopul de creație independent AIN’T, care a avut o abordare 360 de grade asupra produsului, realizând de la studiul de piață aferent, la strategie, poziționare, naming, design și branding, identitate vizuală, concept creativ și implementare în ATL (TV, execuții video online, OOH și print, POSMs, digital și social media).

Pentru identitatea vizuală, designul logo-ului și ambalajul acestui brand nou-nouț, AIN’T a adus împreună o echipă de design din Milano, capitala designului și craftului mondial. Astfel, a rezultat un design simplu și direct, care are puterea de a ieși în evidență la raft și, în același timp, de a transmite în cel mai direct mod ce este produsul - o supă. De aceea, accentul vizual a fost pus pe culorile vibrante, bolul și ingredientele, care au fost puse în centrul design-ului.

„În 2018, un antreprenor cu rădăcini în sectorul IT s-a confruntat cu o provocare recurentă: să găsească mâncăruri sănătoase, gata preparate, care să funcționeze nu numai pentru consumatorii ocupați, ci și pentru nevoile în evoluție ale industriei automatelor automate. Soluția ideală? Mâncare gustoasă cu o durată lungă de valabilitate, ambalată inteligent și complet reciclabilă. Lucrurile s-au mișcat repede. Am reunit talentele de top — tehnologi alimentari, marketeri, ingineri — și am construit totul de la zero. Misiunea noastră a fost clară: să creăm o unitate capabilă să furnizeze mâncăruri gata de calitate premium, cu etichetă curată, la scară, folosind ambalaje inovatoare care au simplificat caracterul practic fără a compromite calitatea”, a spus  Ender Bolat, Chief Executive Officer FoodVision.

Situată în Voluntari, România, fabrica de peste 2.000 de metri pătrați care produce DOZZ a  fost finalizată în decembrie 2024.

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală updatată pentru noua...
O nouă identitate vizuală pentru DIANA
O nouă identitate vizuală pentru DIANA
Producătorul român de preparate din carne DIANA, prezent pe piață de peste 30 de ani, are o nouă identitate vizuală, un nou logo și un nou...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...