FoodVision lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piața din România
Compania FoodVision a lansat pe piața din România DOZZ, prima supa naturală la doză. Aceasta aduce cu sine o inovație importantă, introducând o nouă categorie de produs, inexistentă până acest moment în piață.
Lansat inițial pe piața din România, produsul inovator va ajunge în curând pe șase piețe europene (Polonia, Belgia, Germania, Italia, Spania și Marea Britanie). DOZZ va fi listată în perioada următoare în toate supermarketurile și pe platformele online importante.
Fără conservanți sau aditivi, în nouă sortimente (roșii, mix legume, broccoli, gaszpacho, pui, iaurt & mentă, ciuperci, linte), DOZZ atacă o piață foarte dinamică, plină de provocări: segmentul preparatelor gata-gătite (ready meals), o piață aflată în plină expansiune la nivel global, care înregistrează o creștere deosebit de rapidă în România.
Consumatorii pot degusta produsul direct din doză, fără a fi nevoie de încălzire.
Partenerul principal al FoodVision în această lansare a fost shopul de creație independent AIN’T, care a avut o abordare 360 de grade asupra produsului, realizând de la studiul de piață aferent, la strategie, poziționare, naming, design și branding, identitate vizuală, concept creativ și implementare în ATL (TV, execuții video online, OOH și print, POSMs, digital și social media).
Pentru identitatea vizuală, designul logo-ului și ambalajul acestui brand nou-nouț, AIN’T a adus împreună o echipă de design din Milano, capitala designului și craftului mondial. Astfel, a rezultat un design simplu și direct, care are puterea de a ieși în evidență la raft și, în același timp, de a transmite în cel mai direct mod ce este produsul - o supă. De aceea, accentul vizual a fost pus pe culorile vibrante, bolul și ingredientele, care au fost puse în centrul design-ului.
„În 2018, un antreprenor cu rădăcini în sectorul IT s-a confruntat cu o provocare recurentă: să găsească mâncăruri sănătoase, gata preparate, care să funcționeze nu numai pentru consumatorii ocupați, ci și pentru nevoile în evoluție ale industriei automatelor automate. Soluția ideală? Mâncare gustoasă cu o durată lungă de valabilitate, ambalată inteligent și complet reciclabilă. Lucrurile s-au mișcat repede. Am reunit talentele de top — tehnologi alimentari, marketeri, ingineri — și am construit totul de la zero. Misiunea noastră a fost clară: să creăm o unitate capabilă să furnizeze mâncăruri gata de calitate premium, cu etichetă curată, la scară, folosind ambalaje inovatoare care au simplificat caracterul practic fără a compromite calitatea”, a spus Ender Bolat, Chief Executive Officer FoodVision.
Situată în Voluntari, România, fabrica de peste 2.000 de metri pătrați care produce DOZZ a fost finalizată în decembrie 2024.



