O nouă identitate vizuală pentru DIANA
Producătorul român de preparate din carne DIANA, prezent pe piață de peste 30 de ani, are o nouă identitate vizuală, un nou logo și un nou design al ambalajelor.
Noul logo DIANA are o formă contemporană, dar duce mai departe, într-o abordare adaptată proactiv dinamicii pieței, elementele definitorii: numele și culoarea verde. În același timp, logo-ul integrează un mesaj adaptat obiectivelor companiei – acela de a răsfăța gusturile tuturor vârstelor. Este un logo actual, ce păstrează identitatea dată de fondator, fiind nou și tradițional în același timp, prin imagine și mesaj, având un cod de culori în ton cu semantica actuală.
Actualizarea s-a extins și către ambalajele produselor, fiind aplicată pe întreg portofoliul de produse, structurat pe patru game - Mainstream, Upper Mainstream, Boierești și Premium - pentru a corespunde noii identități vizuale și pentru a asigura o experiență atrăgătoare consumatorilor.
Noul design include, ca numitor comun, elementele de identitate de bază, unitare la nivel de concept grafic, asigurând recognoscibilitatea prin frecvența de vizionare a produselor și elemente diferențiatoare, pentru a simplifica identificarea rapidă a brandului și a gamei DIANA la raft.
”Această schimbare vine într-un mod firesc, dar calculat și asumat, după o perioadă în care compania s-a concentrat pe investiții consistente pentru extinderea, îmbunătățirea capacităților și capabilităților de producție, pe proiecte destinate implementăriide măsuri de eficiență energetică, urmate de procese de mapare, standardizare și eficientizare a fluxurilor și ajustare a strategiilor la schimbările din piață”, spun reprezentanții DIANA.
Alături de rețeaua de magazine DIANA, producătorul de preparate din carne face parte din grupul DIANA, business fondat în urmă cu mai bine de 30 de ani de familia Crăciunescu.