FoodKit lansează prima gamă de produse ready meals din România fără adaos de sare și zahăr 

FoodKit, start-up-ul românesc cunoscut pentru linia sa de produse ready meals, lansează pe piață gama de produse Upgrade Health. Cu o varietate de 24 de produse care se vor roti permanent în meniu, noua gamă aduce inovație și creativitate în industria locală. FoodKit lansează prima gamă de produse ready meals din România fără adaos de sare și zahăr. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Pe o piață în continuă creștere și care își dorește din ce în ce mai multă diversitate, reprezentanții FoodKit au observat o cerință crescută pentru produse sănătoase și care nu doar să țină consumatorii în formă, dar să le și permită să poată ține regim, atunci când este nevoie. De aici și până la primul research nu a mai fost decât un pas.

„Am observat că nu există un serviciu care livrează mâncare pentru acest segment de piață: oameni cu regimuri speciale, fără sare, fără zahăr. Astfel, alături de o echipă de specialiști, am gândit un meniu mediteraneean cu produse care să corespundă acestor criterii esențiale, cu ingrediente atent alese, care să nu conțină multe grăsimi sau să aibă un indice glicemic mare, dar care să creeze un echilibru nutrițional la fiecare masă”, a spus Mihai Pîslă, CEO FoodKit.

De ce tocmai regimul mediteraneean? Declarată de Organizația Mondială a Sănătății drept cea mai bună dietă de urmat pentru oricine vrea să aibă un stil de viață sănătos, ea este recomandată în mod special persoanelor care se confruntă cu probleme cardiace, diabet, obezitate, precum și celor care vor să își schimbe stilul de viață.

Mai mult de atât, dieta mediteraneeană se bazează pe un consum abundent de legume, fructe, cereale integrale, leguminoase, nuci, semințe și ulei de măsline extravirgin, limitând în același timp produsele procesate, dulciurile, carnea roșie și grăsimile saturate. Acest stil de alimentație a fost asociat cu multiple beneficii pentru sănătate, inclusiv o reducere a riscului de boli cardiovasculare, precum infarctul și accidentul vascular cerebral. Dieta încurajează, de asemenea, un stil de viață activ și social.

Crearea Upgrade Health a beneficiat de consilierea și sfatul profesionist oferite de doctorul Alexandru Covaciu și de medicul diabetolog Teodora Pănescu.

„Credem foarte mult în evoluția acestui sector de business în România și ne bucurăm să fim primii care putem oferi această gamă nișată, pentru o categorie de public care până în acest moment este neglijată de industrie. Suntem convinși că vom crește organic și ne vom dezvolta produsele oferite, ținând cont și de feedbackul oferit de consumatori”, a adăugat Mihai Pîslă, CEO FoodKit.

Gama Upgrade Health este disponibilă pentru comandă online și livrare în toată țara, urmând în viitorul apropiat să fie listată și în retail, în cele mai importante supermarketuri.

FoodKit a fost lansat în 2019 de către Mihai Pîslă și Alexandru Popescu, doi antreprenori din București, pornind de la o idee simplă, dar cu mare potențial, de a crea mese sănătoase accesibile oamenilor ocupați și cu dorința de a face o schimbare. Anul 2020 a adus o creștere rapidă, iar fondatorii au fost câștigatori ai Premiului EIT Food Innovation și participanți la „Imperiul Leilor”. Extinderea a continuat în 2022 odată cu reușirea listării în Mega Image, un milestone major pentru FoodKit. De asemenea, au avut oportunitatea de a călători în Cehia, unde au și obținut prima investiție de la partenerii locali.

Anul 2024 s-a încheiat cu stabilirea unui parteneriat cu FAYN și obținerea unei noi runde de investiții, care va susține extinderea și inovația continuă. În plus, compania a realizat schimbări majore în meniu și ambalaj, îmbunătățind experiența clientului și aducând noi opțiuni delicioase pe piață. 2025 a adus și el o serie de evenimente importante, inclusiv workshop-uri de design thinking, prima participare la un eveniment de vânzare de produse FoodKit și momente cheie în bucătăria FAYN și în noua locație logistică.

Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere
După câțiva ani în care au fost un veritabil motor de creștere al pieței FMCG, mărcile private încep să frâneze în fața brandurilor...
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Raportat la evoluția Lidl România de până acum și la planurile de viitor ale companiei, Marco Giudici, CEO-ul companiei, descrie România ca...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...