Farmec: Vânzările produselor de curățenie se dublează înaintea Sărbătorilor de Paște

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paște și Crăciun o dublare a vânzărilor față de restul anului. Farmec: Vânzările produselor de curățenie se dublează înaintea Sărbătorilor de Paște

„Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creșterea semnificativă a vânzărilor de produse de îngrijire a locuinței, în special cele destinate anumitor tipuri de suprafețe. În schimb, am constatat că sezonalitatea datorată obiceiurilor de consum s-a menținut. Și în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară și în toamnă, începând cu lunile octombrie și noiembrie. Ne așteptăm ca această tendință ascendentă să continue și anul acesta, în condițiile în care oamenii sunt mai preocupați de igiena locuinței”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.

Cele mai căutate produse de curățenie de către consumatorii români aflate în portofoliul companiei sunt Nufăr Detartrant Clasic (lider de piață), Nufăr Scos Pete,  Nufăr Baie,  Nufăr Verde Geamuri, iar din gama Triumf cele mai vândute produse sunt Triumf Degresant Forte și Triumf Cuptoare. Gama Nufăr, dedicată curățeniei întregii case - care cuprinde dezinfectanți de suprafețe, dar și gama de produse care respectă mediul, Nufăr Verde - a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent. Totodată, gama de produse de curățenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creștere de 23% comparativ cu 2019.

Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziționate de instituții și companii, care sunt utilizate mai des la curățarea și igienizarea suprafețelor din cauza pandemiei. Atât produsele Nufăr, cât și Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieței de produse de îngrijire a locuinței, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform firmei de cercetare de piață Nielsen, în special ca urmare a vânzărilor de dezinfectanți pentru suprafețe.

Farmec are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări. În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Mircea Turdean General Manager Farmec
Inovații și dublarea numărului de magazine, planurile Farmec pentru viitor
Chiar dacă 2025 se anunță a fi un an complicat, acest scenariu nu îl descurajează pe producătorul clujean Farmec, din contră. Compania a...
analiză produse curățenie
Produsele de curățenie, o piață condiționată de eficiență, conveniență și preț
Pentru piața produselor de curățenie, evoluția din ultimul an a rezultat mai degrabă din inflație, la nivel volumic vânzările rămânând...
Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023
Farmec încheie anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro), un nou record pentru producătorul...
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec extinde rețeaua magazinelor de brand cu două noi unități
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a deschis două noi magazine de brand, în zonele centrale din Sighișoara și...
Produsele pentru îngrijirea feței și cele pentru curățenie, pilonii de creștere pentru Farmec în S1
Produsele pentru îngrijirea feței și cele pentru curățenie, pilonii de creștere pentru Farmec în S1
Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, a înregistrat o cifră de afaceri de 135 milioane de lei în primele șase luni...