Farmec: Vânzările produselor de curățenie se dublează înaintea Sărbătorilor de Paște
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paște și Crăciun o dublare a vânzărilor față de restul anului.
„Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creșterea semnificativă a vânzărilor de produse de îngrijire a locuinței, în special cele destinate anumitor tipuri de suprafețe. În schimb, am constatat că sezonalitatea datorată obiceiurilor de consum s-a menținut. Și în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară și în toamnă, începând cu lunile octombrie și noiembrie. Ne așteptăm ca această tendință ascendentă să continue și anul acesta, în condițiile în care oamenii sunt mai preocupați de igiena locuinței”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.
Cele mai căutate produse de curățenie de către consumatorii români aflate în portofoliul companiei sunt Nufăr Detartrant Clasic (lider de piață), Nufăr Scos Pete, Nufăr Baie, Nufăr Verde Geamuri, iar din gama Triumf cele mai vândute produse sunt Triumf Degresant Forte și Triumf Cuptoare. Gama Nufăr, dedicată curățeniei întregii case - care cuprinde dezinfectanți de suprafețe, dar și gama de produse care respectă mediul, Nufăr Verde - a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent. Totodată, gama de produse de curățenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creștere de 23% comparativ cu 2019.
Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziționate de instituții și companii, care sunt utilizate mai des la curățarea și igienizarea suprafețelor din cauza pandemiei. Atât produsele Nufăr, cât și Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieței de produse de îngrijire a locuinței, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform firmei de cercetare de piață Nielsen, în special ca urmare a vânzărilor de dezinfectanți pentru suprafețe.
Farmec are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări. În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.





