Exporturile de alimente românești în Austria, în creștere cu aproape 300%

De la aderarea României în Uniunea Europeană (2007), exporturile românești de produse alimentare către Austria au crescut cu 284,4% până în 2014, la 84 de milioane de euro, în timp ce, pentru același interval, exporturile austriece către România au crescut cu numai 4,6%, la 115 milioane de euro, a declarat Rudolf Lukavsky, Consilier al Secției Comerciale a Ambasadei Austriei în România. Exporturile de alimente românești în Austria, în creștere cu aproape 300%

În cazul importurilor de produse alimentare din Austria, au crescut livrările de ciocolată și cașcaval, dar s-au redus cele de carne de porc și băuturi răcoritoare.

Ambasada Austriei, împreună cu Carrefour România organizează, în perioada 7 – 14 mai, Săptămâna austrică la Carrefour, ce va avea loc în 22 de hypermarketuri ale rețelei franceze, unde își vor expune produsele atât companii austriece deja prezente în România, dar și firme care încearcă să își facă intrarea pe piața românească.

La Săptămâna austriacă vor participa producători precum: Almdudler (băuturi răcoritoare), Biologon (produse bio), Hochriegl și Schlumberger (vinuri spumant), Heindl (ciocolată), d’arbo (preparate din fructe), Hopler (vinuri), Zimmermann (legume congelate), Frierss (preparate din carne), Berglandmilch și Bergkasserei (brânzeturi).

Importurile de alimente, creștere de peste 20% la finalul lunii iulie
Exporturile României ar putea depăși valoarea de 100 de miliarde de euro în 2024
România are toate premisele să atingă, în acest an, pragul de 100 de miliarde de euro la capitolul exporturi. Cele mai multe bunuri exportate din...
Importurile de alimente, în scădere după primele trei luni din acest an
Importurile de alimente, în scădere după primele trei luni din acest an
Companiile din România au importat alimente și animale vii în valoare de 2,81 miliarde euro în prima trei luni ale acestui an și, potrivit...
Importurile de alimente continuă să crească deși comerțul exterior al României a fost în scădere
Importurile de alimente continuă să crească deși comerțul exterior al României a fost în scădere
Companiile din România au importat alimente și animale vii în valoare de 5,53 miliarde euro în prima jumătate a acestui an și, potrivit...
Susținerea producției naționale, strategia Penny pentru echilibrarea balanței comerciale a României
Susținerea producției naționale, strategia Penny pentru echilibrarea balanței comerciale a României
Penny și Academia de Studii Economice București anunță rezultatele studiului „Strategii pentru echilibrarea balanței comerciale a României...
Programul Carrefour „Deschidem Vinul Românesc”, pentru a doua oară în Italia
Programul Carrefour „Deschidem Vinul Românesc”, pentru a doua oară în Italia
Deschidem Vinul Românesc, programul Carrefour România care sprijină industria vinurilor românești încă din 2019, a susținut, la invitația...
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
La trei ani de la lansarea programului Deschidem Vinul Românesc și o investiție de ordinul milioanelor de lei, Carrefour mai face un pas pentru...