Elgeka Ferfelis distribuie produsele Kotányi în retailul tradițional

Kotányi România a încheiat începând cu acest an un parteneriat cu Elgeka Ferfelis pentru distribuția produselor în comerțul tradițional. kotanyi

”Anul acesta vom consolida inovațiile aduse în piață în 2023, respectiv gama de râșnițe cu sare afumată și piper afumat. Pe lângă acestea, consumatorii pot aprecia gama relansată de chipsuri din mere cu 100% ingrediente naturale. Pregătim surprize foarte plăcute pentru începutul anului 2025 cu inovații care vor surprinde prin gust”, a spus Cristina Buruiană, Trade Marketing Manager Kotányi Condimente.

În privința provocărilor pentru acest an, Cristina Buruiană vorbește despre menținerea unui preț corect în contextul creșterii valorilor la materia primă și la ambalaje, tendință care va impacta atât finalul lui 2024, cât și anul următor. ”Brandul Kotányi își menține baza prin condimentele clasice: piper, boia, usturoi. Alegerea consumatorilor s-a îndreptat spre condimentele mono. Clienții au preferat să cumpere un singur tip de condiment sau verdeață și cel mai probabil să își pregătească singuri amestecul preferat”, a explicat Cristina Buruiană.

Grupul austriac Kotányi, o afacere de familie care își are originile la sfârșitul secolului al 19-lea, este prezent pe piața românească din 1999. În 2023 compania a raportat afaceri de 11,3 milioane de lei și o pierdere netă de 626.000 de lei, conform datelor furnizate de Ministerul de Finanțe.

uwe jens_karl_managing_director_fuchs_condimente_romania_002
Fuchs vrea să depășească pragul de afaceri de 30 mil. euro
Fuchs Condimente România, liderul pieței de condimente și ingrediente alimentare de pe piața locală, estimează că va depăși pragul de...
Fuchs Condimente, investiție de 14 mil. euro în extinderea capacității de producție
Fuchs Condimente, investiție de 14 mil. euro în extinderea capacității de producție
Fuchs Condimente România, liderul pieței de condimente și ingrediente alimentare de pe piața locală, parte din grupul german Fuchs, anunță o...
Condimentele, o categorie cu puternice fluctuații între tradițional și exotic
Condimentele, o categorie cu puternice fluctuații între tradițional și exotic
Piața locală de condimente, care își păstrează o puternică amprentă tradițională, a cunoscut o creștere accelerată odată cu debutul...
Schimbare la conducerea Kotányi Condimente România
Schimbare la conducerea Kotányi Condimente România
Kotányi GMBH anunță o schimbare în conducerea operațiunilor din România prin numirea lui Narcis Mihai în funcția de Director General. Cu o...
Pe ce mix pariază Fuchs Condimente pentru dublarea businessului în cinci ani
Pe ce mix pariază Fuchs Condimente pentru dublarea businessului în cinci ani
În termeni de cinci ani, Fuchs Condimente și-a propus să genereze un plus de 25 de milioane de euro la cifra de afaceri anuală, ceea ce...
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
După un 2020 atipic, piața locală de condimente a crescut ușor, evoluție alimentată de perioada de lockdown. Consumatorii români, deși...