Danone, creștere de 4,6% a vânzărilor în primul semestru

Danone a înregistrat în primele șase luni ale lui 2015 o creștere a vânzărilor de 4,6%, în termeni comparabili, până la 11,39 miliarde de euro, potrivt raportului financiar publicat de companie. La nivelul Europei, grupul a raportat în primul semestru o creștere a vânzărilor like for like de 2,3% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Pe de altă parte, volumele au scăzut cu 0,5% (în termeni comparabili).Danone, creștere de 4,6% a vânzărilor în primul semestru

”Cu o creștere organică de 4,6% a vânzărilor și un avans al marjei operaționale de jumătate de punct în primul semestru, suntem în linie cu planul nostru. În acest context, vom rămâne concentrați asupra priorităților noastre: consolidarea modelului de business pentru o creștere profitabilă și durabilă și mărirea competitivității brandurilor noastre și a serviciilor pentru a servi nevoilor consumatorilor”, a declarat Emmanuel Faber, CEO al companiei.

În ceea ce privește evoluția companiei în al doilea trimestru din 2015, Danone a raportat o creștere organică de 4,5%.

Segmentul de produse lactate proaspete a înregistrat în al doilea trimestru o scădere a vânzărilor de 1,1% și un declin al volumelor de 3,1%. În Europa, segmentul a înregistrat în continuare scăderi, performanța fiind influențată de modificările pe care compania le-a adus la nivel de portofoliu în anumite țări. Spre exemplu, în România Danone a relansat jumătate din portofoliul de iaurturi într-un nou pahar de iaurt, mai atractiv și mai ușor de diferențiat la raft de către consumatori

Important de menționat la nivelul Europei, ca parte a procesului de eficientizare a businessului,  Danone a relocat pe parcursul ultimului an capacitățile de producție din Ungaria în alte fabrici Danone din Europa. Luna aceasta grupul francez a închis permanent toate capacităţile de producţie pe care le mai avea în Ungaria, determinând disponibilizarea a 139 de angajaţi. 

Segmentul de apă îmbuteliată și-a menținut ritmul de creștere în al doilea trimestru, vânzările avansând cu 10,2% în termeni comparabili. Și segmentul de produse alimentare pentru copii a avut o performanță bună în primele șase luni ale lui 2015, înregistrând o creștere de 11,1%(+3,8%  în valoare și +7,3% în volum).

Tranzacție anulată: evoMAG nu mai cumpără elefant.ro
Tranzacție anulată: evoMAG nu mai cumpără elefant.ro
Elefant Online, unul dintre cei mai mari retaileri online și ownerul platformei elefant.ro, a anunțat că renunță la tranzacția prin care...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Lidl fură startul pe piața de discount din Estonia
Lidl fură startul pe piața de discount din Estonia
Discounterul german Lidl a inaugurat primele magazine din Estonia, țara cu numărul 31 pe lista expansiunii la nivel global, scrie...
Purcari, rezultate în creștere pe piața locală în primele 9 luni
Purcari, rezultate în creștere pe piața locală în primele 9 luni
Vânzările Purcari Wineries pe piața locală s-au majorat cu 26% în primele nouă luni din an, până la 69 milioane de lei. În acest interval,...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Din 27 august, locuitorii din Bacău își pot face cumpărăturile zilnice în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și...