Cristina Ghiurluc preia conducerea Podravka România

Cristina Ghiurluc a preluat la începutul lunii aprilie funcția de Director General al Podravka România, poziție ocupată anterior de Sasa Greguric, care a condus compania timp de 11 ani. Sasa Greguric a preluat noi responsabilități în cadrul companiei-mamă Podravka.  Cristina Ghiurluc preia conducerea Podravka România

Înainte de numirea sa în fruntea Podravka România, Cristina Ghiurluc a ocupat funcțiile de Director Marketing și Director Comercial în cadrul aceleiași companii. A fost Director de Marketing timp de 12 ani, din care 4 ani s-a ocupat și de piața din Bulgaria, punând bazele reprezentanței de acolo. Din 2019 a preluat o nouă funcție, aceea de Director Comercial, rol complex care a presupus nu doar conceperea și implementarea strategiilor și analiza cifrelor, dar și cunoașterea și sondarea permanentă a pieței și găsirea soluțiilor cu adevărat inovatoare care să contribuie la dezvoltarea Podravka România. 


Te-ar putea interesa și - Cristina Ghiurluc, Podravka: „Pentru a fi lider cu adevărat ai nevoie de curaj și încredere”


„Consider că încrederea pe care ne-o acordă clienții noștri reprezintă cel mai important succes al companiei Podravka. Această încredere se construiește de zeci de ani și datorită ei am devenit brandul alimentar de top din regiunea adriatică. Însă activăm într-o piață locală provocatoare, într-un mediu de afaceri instabil care ne testează în permanență limitele. Suntem conștienți că schimbările actuale sunt foarte mari și că ne așteaptă vremuri dificile. În acest context general trebuie să ne adaptăm toți din mers, așa că tu, ca lider, trebuie să poți și să știi să îți inspiri echipa să facă același lucru. În afară de asumarea deplină a responsabilității financiare pentru compania pe care o conduci, cea mai mare provocare a unui director general cred că este aceea de a mobiliza o întreagă echipă pentru a urmări un scop unic. În plus, trebuie să ai capacitatea de a construi relații stabile și de durată cu fiecare client, colaborator, partener, furnizor, coleg”, a declarat Cristina Ghiurluc, Director General al Podravka România.

Din noua poziție, Cristina și-a propus să promoveze în continuare povestea Podravka (Vegeta, baza universală pentru mâncare, este cea mai cunoscută marcă Podravka, fiind denumită și „cea mai bună creație croată”), aducând inovații importante consumatorilor. De asemenea, Cristina Ghiurluc are ca traget să mărească cifra de afaceri și profitul companiei, dar și să întărească poziția companiei pe plan local.

Podravka este una dintre cele mai mari companii din industria alimentară. Având firme și reprezentanțe în 22 de țări din întreaga lume și exportând în peste 60 de țări, Podravka produce astăzi peste 1.000 de produse diferite, de la bază de mâncare și condimente, până la conserve de pește și creme tartinabile. În România, Podravka este prezentă de peste 20 de ani cu marca Vegeta, în portofoliu fiind disponibile și brandurile Eva, Lino Lada și Podravka.
 

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Condimentele, o categorie cu puternice fluctuații între tradițional și exotic
Condimentele, o categorie cu puternice fluctuații între tradițional și exotic
Piața locală de condimente, care își păstrează o puternică amprentă tradițională, a cunoscut o creștere accelerată odată cu debutul...
Cum vor retailerii și producătorii să reaprindă vânzările de produse pentru grătar
Cum vor retailerii și producătorii să reaprindă vânzările de produse pentru grătar
După doi ani în care pandemia a schimbat regulile și dinamica momentului de consum „la grătar”, existând sincope atât în zona de retail,...
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
După un 2020 atipic, piața locală de condimente a crescut ușor, evoluție alimentată de perioada de lockdown. Consumatorii români, deși...
Cristina Ghiurluc, Podravka: „Pentru a fi lider cu adevărat ai nevoie de curaj și încredere”
Cristina Ghiurluc, Podravka: „Pentru a fi lider cu adevărat ai nevoie de curaj și încredere”
După 15 ani în echipa Podravka, timp în care a evoluat de la Director de Marketing la Director Comercial, Cristina Ghiurluc se poate lăuda cu un...
Podravka trece la distribuție directă în IKA
Podravka trece la distribuție directă în IKA
După un parteneriat de 7 ani cu Whiteland, Podravka d.d. trece la distribuție directă în marile lanțuri de magazine prezente pe piața locală....