Podravka trece la distribuție directă în IKA
După un parteneriat de 7 ani cu Whiteland, Podravka d.d. trece la distribuție directă în marile lanțuri de magazine prezente pe piața locală. În ceea ce privește canalul independent de retail, compania Podravka rămâne în parteneriat cu distribuitorul Whiteland.
„Această decizie vine ca o dorință de a dezvolta businessul Podravka pe piața din România prin stabilirea unor parteneriate strategice cu clienții din modern trade. Acest canal generează aproximativ 65% din vânzările noastre. Odată cu această schimbare, Podravka International și-a mărit echipa cu 10 angajați, ajungând la 22 de angajați începând cu luna ianuarie și avem o echipă dedicată canalului modern trade”, explică Cristina Ghiurluc, Commercial Director în cadrul Podravka.
Cât despre canalul de retail independent, unde Podravka este prezentă în aproximativ 5.000 de puncte de vânzare, compania rămâne în parteneriat cu distribuitorul Whiteland.
”Pentru acest an, ne-am propus menținerea businessului la același nivel cu 2019, dar avem în plan și extinderea prezenței noastre în regiuni cu creștere semnificativă. Inovarea și furnizarea rapidă a produselor în piață sunt elemente-cheie ale strategiei noastre. În același timp, continuăm să investim în știință și tehnologie de ultimă generație pentru a întâmpina așteptările în creștere ale consumatorilor, cu noi oferte și produse”, a mai punctat Cristina Ghiurluc.
Podravka este prezentă pe piața din România de 20 ani și are în portofoliu branduri precum Vegeta și Eva.





