Creștere modestă pentru vânzările Unilever în Europa, în T3
Gigantul anglo-olandez Unilever a raportat în al treilea trimestru o creștere modestă a veniturilor, de 0,6%, în Europa, în timp ce vânzările volumice au avansat ușor cu 0,5%, arată raportul financiar al companiei.
Veniturile Unilever în Europa au atins valoarea de 2,9 miliarde de euro. Regiunea Europei de Est a înregistrat o performanță bună la nivelul tuturor diviziilor, evidențiindu-se evoluția Italiei, dar și a Germaniei, acolo unde declinul vânzărilor a încetinit.
La nivelul întregului grup, vânzările au crescut în T3 cu 2,9% comparativ cu aceeași perioadă din 2018, în timp ce veniturile au atins valoarea de 13,3 miliarde de euro.
“Am experimentat un echilibru bun între volum și preț în al treilea trimestru. Motoarele de creștere au venit din zona piețelor în curs de dezvoltare și a diviziei Home Care (îngrijire a locuinței), prin urmare vom continua în această direcție prin inovații și extinderea sortimentației”, a precizat Alan Jope, CEO Unilever.
Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru a Europei, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova. În 2018, compania, care deține o unitate de producție la Ploiești, a realizat afaceri de 954,2 milioane lei, în ușoară creștere față de anul precedent, de 6%, și un profit net de 13,6 milioane lei.





