Creștere modestă pentru vânzările Unilever în Europa, în T3

Gigantul anglo-olandez Unilever a raportat în al treilea trimestru o creștere modestă a veniturilor, de 0,6%, în Europa, în timp ce vânzările volumice au avansat ușor cu 0,5%, arată raportul financiar al companiei. Creștere modestă pentru vânzările Unilever în Europa, în T3

Veniturile Unilever în Europa au atins valoarea de 2,9 miliarde de euro. Regiunea Europei de Est a înregistrat o performanță bună la nivelul tuturor diviziilor, evidențiindu-se evoluția Italiei, dar și a Germaniei, acolo unde declinul vânzărilor a încetinit.

La nivelul întregului grup, vânzările au crescut în T3 cu 2,9% comparativ cu aceeași perioadă din 2018, în timp ce veniturile au atins valoarea de 13,3 miliarde de euro.

“Am experimentat un echilibru bun între volum și preț în al treilea trimestru. Motoarele de creștere au venit din zona piețelor în curs de dezvoltare și a diviziei Home Care (îngrijire a locuinței), prin urmare vom continua în această direcție prin inovații și extinderea sortimentației”, a precizat Alan Jope, CEO Unilever.

Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru a Europei, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova. În 2018, compania, care deține o unitate de producție la Ploiești, a realizat afaceri de 954,2 milioane lei, în ușoară creștere față de anul precedent, de 6%, și un profit net de 13,6 milioane lei.

Unilever achiziționează brandul britanic Wild. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever achiziționează brandul britanic Wild
Reconfigurarea portofoliului Unilever a lăsat loc pentru noi achiziții, gigantul anglo-olandez adăugând sub umbrela sa brandul de îngrijire...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever renunță la unul din trei posturi din birourile sale din Europa
Unilever intenționează să reducă unul din trei locuri de muncă din birourile sale europene, potrivit unui mesaj publicat de Financial Times....
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...
Creștere modestă pentru vânzările Unilever în Europa, în T3
Creștere modestă pentru vânzările Unilever în Europa, în T3
Gigantul anglo-olandez Unilever a raportat în al treilea trimestru o creștere modestă a veniturilor, de 0,6%, în Europa, în timp ce vânzările...