Cosmetic Plant mizează pe un avans de circa 10% al afacerilor în acest an

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, va încheia anul acesta cu un avans de 10% al afacerilor, până la circa 2,5 milioane de euro, pe fondul extinderii sortimentației și a rețelei de distribuitori, dar și a evoluției pozitive a gamei de produse pentru protecție solară. Cosmetic Plant mizează pe un avans de circa 10% al afacerilor în acest an

„Considerăm că lansarea și promovarea unei game noi de produse reprezintă o provocare tot mai mare pe o piață atât de competitivă ca cea a cosmeticelor. Spațiul la raft este foarte limitat și se împarte între tot mai multe branduri autohtone și internaționale, plus mărcile proprii ale hiper- și supermarketurilor și astfel ni se pare tot mai dificilă obținerea spațiului de expunere. Aceeași problemă se poate observa și în cazul magazinelor naturiste și a farmaciilor independente, însă aici situația nu este la fel de gravă pentru noi, produsele Cosmetic Plant fiind foarte apreciate în rândul clienților acestora”, afirmă Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant.

Produsele care au înregistrat cele mai bune vânzări în acest an sunt cele pentru protecție solară, care au bifat un avans de circa 25% față de anul precedent, alături de gama LiftUp și gamele tradiționale Gălbenele și Cătină.

„Pe lângă interesul manifestat pentru noutăți și produse premiate, am observat anul acesta o creștere a interesului clientelor noastre pentru gamele și produsele mai ieftine. Se menține totodată și interesul clientelor pentru produsele cosmetice cu ingrediente naturale și chiar bio și a celor cu formule moderne, fără parabeni, parafine și coloranți”, mai spune Susana Laszlo.

Pentru anul viitor Cosmetic Plant intenționează să continue extinderea și diversificarea sortimentației. La acest obiectiv se adaugă participarea la expoziții internaționale, printre cele mai importante fiind cele din Bologna, Ungaria și Hong Kong.

„În vara acestui an am investit pentru creşterea capacităţii de producţie într-un malaxor de 150 litri pentru prepararea şampoanelor, iar momentan suntem în curs de implementare a unui nou proiect de retehnologizare, urmând să achiziționăm un nou utilaj automat de ambalare, care să eficientizeze și dinamizeze procesul de producție al cremelor”, punctează Laszlo.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România, businessul fiind înființat în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Meșter. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 110 produse, împărțite în 16 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal sau de utilizarea produsului. Produsele sunt prezente la nivel național în rețelele Cora, Auchan, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, dar și farmacii și magazine naturiste. Pe plan extern, Cosmetic Plant este prezentă în țări precum Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc.

Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Farmacistă de profesie, Daniela Mincu a pornit businessul Cremeria din dorința de a aduce pe piața de cosmetice produse de îngrijire a tenului cu...
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
Cosmetic Plant, peste 20 mil. produse vândute în 30 de ani de business
Cosmetic Plant, peste 20 mil. produse vândute în 30 de ani de business
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a comercializat peste 20 de milioane de produse în trei decenii de la...
Cosmetic Plant mizează pe un avans de circa 10% al afacerilor în acest an
Cosmetic Plant mizează pe un avans de circa 10% al afacerilor în acest an
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, va încheia anul acesta cu un avans de 10% al afacerilor, până la circa...