Cosmetic Plant extinde portofoliul de cosmetice cu gama Bakuchiol

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează gama Bakuchiol cu efect anti-ageing, care asigură o îngrijire superioară atât a tenului tânăr, ca metodă de prevenție a apariției primelor riduri, cât și a tenului matur, ca măsură de reîntinerire. Cosmetic Plant extinde portofoliul de cosmetice cu gama Bakuchiol

Produsele antirid au cunoscut o creștere valorică de 30% în 2022, comparativ cu 2021, comerțul modern și online-ul fiind principalele canale de desfacere pentru această categorie. Cosmetic Plant preconizează astfel o creștere a segmentului anti-ageing și pentru 2023, iar noua lansare face parte din strategia de menținere a business-ului pe un trend ascendent.

Gama Bakuchiol este formată din Anti-Ageing Elixir Serum cu Bakuchiol și peptide, Magic Eye Cream cu Bakuchiol și cafeină, Wrinkle Repair Cream cu Bakuchiol și celule stem din plante și Hydra & Firming Cream cu Bakuchiol și acid hialuronic.

„Lansarea gamei Bakuchiol este încă un demers pe care îl facem în a ține pasul cu tendințele și cu nevoile consumatorilor, care au devenit din ce în ce mai preocupați de rutina de skin care și sunt în căutarea unor soluții cât mai naturale. Ingredientul vedetă din noua gamă este Bakuchiol-ul, alternativa naturală, vegetală, a binecunoscutului retinol, care aduce beneficii similare, însă cu un profil de tolerabilitate net superior”, a declarat Margareta Carp, Marketing Manager Cosmetic Plant.

Pe lângă Bakuchiol, produsele din gamă conțin un mix de ingrediente puternice, cu efect dovedit de reducere a ridurilor, de lifting, de creștere a fermității, netezire a pielii, reducere a porilor și creștere a hidratării, pentru trecerea de la un ten obosit și lipsit de vitalitate, la un ten cu aspect îngrijit și sănătos.

„Pe lângă două creme pentru față și o cremă pentru ochi, deoarece serurile au marcat o creștere importantă în portofoliul nostru, de 33% în valoare în 2022, comparativ cu anul trecut, am inclus în gama Bakuchiol și serul Anti-Ageing Elixir, consumatorii manifestând un interes tot mai mare pentru acest tip de produs”, completează Margareta Carp.


Citește și CEC Bank continuă finanțarea antreprenorilor români prin IMM Invest Plus 2023


Toate produsele din gama Bakuchiol sunt disponibile online pe site-ul companiei și vor fi listate în magazinele din comerțul modern, precum și în farmacii și magazine naturiste.

Bakuchiol-ul este un ingredient din ce în ce mai căutat în ultima perioadă, datorită efectului anti-ageing remarcabil, prin stimularea producției de colagen și diminuarea semnelor de îmbătrânire, așa cum sunt liniile fine și ridurile. Produsele din gama Bakuchiol conțin Bakuchiol cu puritate de 99% - cea mai mare puritate disponibilă în produsele cosmetice -, alternativa naturală a retinolului clasic.  Bakuchiol-ul are aceleași beneficii ca și retinolul clasic, dar este superior din punct de vedere al tolerabilității deoarece este dovedit științific că nu usucă pielea, nu provoacă mâncărime, roșeață și senzație de arsură. În plus, sub acțiunea razelor solare, nu cauzează reacții secundare și își menține efectul, spre deosebire de retinol, care se poate folosi doar seara.

Bakuchiol-ul se extrage din semințele plantei Psoralea Corylifolia, cunoscută sub demunirea de Babchi. Este fotostabil, nu este fototoxic, astfel că se poate utiliza și în produsele de zi, care presupun expunerea la lumină. Reprezintă o alternativă naturală pentru persoanele cu pielea sensibilă și reactivă sau pentru cele care nu vor să experimenteze efectele secundare ale retinolului. Cele mai frecvente întrebuințări ale Bakuchiol-ului sunt ca activ antiîmbătrânire și în tratarea acneei. În acnee, este folosit pentru efectul antibacterian, antiinflamator și de reducere a sebumului.

Cu o tradiție de peste 31 de ani, Cosmetic Plant este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica sa, Dr. Susana László. În perioada 2012-2022, Cosmetic Plant a urcat pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, unde a obținut în total 16 premii internaționale.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Farmacia Tei, Dr. Max și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 150 de produse, grupate în mai multe familii și game: Essential, Essential Plus, GOOD Skin, Fusion, Sun și Me&Mom.

Cosmetic Plant extinde gama de produse pe bază de colagen
Cosmetic Plant extinde gama de produse pe bază de colagen
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează gama Colagen Plus cu opt tipuri de colagen natural, cu greutate...
Cosmetic Plant relansează gama Vitamin C Plus
Cosmetic Plant relansează gama Vitamin C Plus
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, introduce trei produse noi în gama Vitamin C Plus, gamă care are la...
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
 Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a început în forță anul 2022, raportând pentru primele trei luni o...