Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a început în forță anul 2022, raportând pentru primele trei luni o creștere a vânzărilor de peste 60%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce vânzările online au înregistrat o creștere record, de peste 110% față de T1 2021. Performanța a fost susținută de evoluția notabilă raportată pentru produsele Fusion, în timp ce cererea de produse ce au la bază noua generație de acid hialuronic 4D a crescut cu peste 260%.
„Am pășit cu dreptul în acest an, ceea ce ne demonstrează eficacitatea lansărilor și campaniilor derulate anul trecut, dar și încrederea și fidelitatea pe care consumatorii le acordă produselor noastre, produse create în urma unor ample procese de cercetare și inovație. Sunt încrezătoare că vom înregistra rezultate bune și anul acesta, în pofida contextului inflaționist care se resimte în toate industriile”, a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant.
Omega Plus, o nouă gamă în portofoliul Cosmetic Plant
După succesul lansării gamei 4D, Cosmetic Plant lansează gama Omega Plus – produse de îngrijire cu acizi grași esențiali Omega 3, 6, 7 și 9 și ulei de avocado. Formată din cinci articole, gama OMEGA Plus face parte din familia Essential Plus și răspunde nevoilor de îngrijire din cap până în picioare, cuprinzând produse de face care (cremă hidratantă emolientă și catifelantă, cremă antirid hrănitoare și revitalizantă), body care (cremă de corp hrănitoare), precum și hair care (șampon reparator și protector și 2 în 1 balsam&mască reparator și protector).
„Remodelăm în permanență portofoliul de produse, pornind întotdeauna de la o atentă cercetare a nevoilor și preferințelor de consum și de la cercetarea, testarea și selectarea celor mai bune ingrediente. Succesul înregistrat de gamele 4D și Vitamin C Plus ne-au confirmat importanța acestor factori. Pentru lansarea gamei OMEGA Plus ne-au fost necesari doi ani de cercetare, rezultatul obținut fiind o formulă inovatoare. Datorită combinației unice și revoluționare de ingrediente, care aduce un plus de eficacitate, suntem siguri că această nouă gamă din portofoliul nostru va fi extrem de apreciată”, a mai declarat Susana Laszlo.
Cu o tradiție de peste 30 de ani, Cosmetic Plant este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica ei, Dr. Susana László. Cele peste 140 de produse sunt prezente la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM Drogerie Markt, Farmacia Tei și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente. Producătorul a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 11,9 mil. lei, în creștere cu aproximativ 6% față de 2020.
Citește și: Susana Laszlo, Cosmetic Plant - „Într-un business de familie este esenţial să parcurgi toate etapele”